Met enkele speldenprikjes overtuig je niemand. Je moet touchpoints stapelen om echt impact te maken. Wist je dat we soms over 40 of 50 touchpoints praten om een MQL te generen?
Over de zin en onzin van experimenteel onderzoek naar milieuvriendelijke en andere keuzes.
Sterke marketingbedrijven hebben een manier van schrijven en spreken, waardoor je ze meteen herkent. Zodra er een busje van Coolblue je straat inrijdt, wil je tóch weten wat er op de zijkant geschreven is.
Een vooruitblik op Retail Media Day 2024 met Rupert Parker Brady, retaildeskundige en strateeg die RMD24 programmeerde en er dagvoorzitter zal zijn.
Nieuw
De masterclasses en events van NIMA. In Marketing, Communicatie en Sales.
Uitgelicht door redactie
Vacatures
Uitdagingen in online marketing, data en content. Welke vacatures passen bij jou?
Content Marketeer
Ontwikkelen en uitvoeren van digitale marketingcampagnes? Gaat jouw bloed hier sneller van stromen? Kom dan ons team versterken!
Content Marketeer
(Online) Marketeer
Wil jij onze website en platformen uitbreiden en onderhouden? Heb je een vlotte pen, loop je niet weg voor een uitdaging en durf je initiatief te nemen? Dan zijn wij op zoek naar jou!
(Online) Marketeer
Medior Online Marketeer
Hé, ben jij die parttime/ fulltime medior online marketeer waar wij naar op zoek zijn voor ons team in Rijen? Wij zijn brandness. Een ambitieus online marketingbureau met een jong en dynamisch team. Een team waarin we het maximale uit onszelf én elkaar halen. Denk je dat jij een match bent?