Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Slaaptekort door ROI? AI is je redding

ROI houdt marketeers wakker, maar de wijze waarop dit wordt gemeten en toegepast loopt sterk uiteen. Een recent onderzoek werpt een interessant licht op hoe marketeers de ROI van investeringen in AI bepalen. Verrassend genoeg draait het niet alleen om de pegels.

Weinig conversies met Google Ads? Ontdek de kracht van een portfoliostrategie

Haal je relatief weinig conversies met jouw Google Ads campagne? Probeer het eens met een portfoliostrategie.

De beste inzichten die ik kreeg op SXSW

David Vogel (code d'azur) is een trouwe bezoeker van SXSW. Een korte impressie van wat hij deze editie heeft gezien. En gemist.

AI gaat de marketingwereld veranderen, maar is dat erg?

Banen verdwijnen, dus slimme marketeers denken nu na over hun veranderende rol.

OBI4wan, Spotler Nederland en Squeezely samen verder als één organisatie

Spotler NL is een een data driven marketing software provider voor de Nederlandse markt.

Google werkt aan functie die klantenservice belt

Google belt en wacht op klantenservice namens de klant.

Digital Heroes wordt OrangeValley voor verdere optimalisatie digitale media

Digital Heroes was al onderdeel van OrangeValley. Met deze stap speelt het bedrijf in op het snel veranderende digitale landschap.

De Metagids #92 – Van Selfies tot AI-Zelfisolatie

Met de recente opening van de GPT-winkel van OpenAI, het equivalent van Apple's App Store, heeft de wereld van kunstmatige intelligentie een nieuw tijdperk betreden.

Waarom Server Side Tracking in 2024 nog belangrijker zal worden

Betrouwbaardere gegevens, privacy-bescherming, betere online marketing en een snellere website.

‘E-commerce aan vooravond van massale invoering van AI’

Media en communicatie blijft achter. In die sector heeft nog slechts 23% van de organisaties AI volledig geïmplementeerd.