Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Podcast: Gerhard te Velde wil groeien en laten groeien

Gerhard te Velde is een ondernemer die niets liever doet dan andere ondernemers verder helpen. Vandaar ook de naam van…

Podcast: hoe DeGiro met een klantenstop bouwde aan vertrouwen

OnBrandScan: topman Esmond Berkhout over innovatie bij online brokersZonder vernieuwing geen koppositie, zonder kwaliteit geen vertrouwen of groei. Dat zegt…

Verhoogde aandacht voor aandacht in marketing

Nu het onwerkelijke werkelijkheid is, heeft aandachtsmarketing momentumPlak ergens ‘marketing’ achter en na het eerste congres hebben we het al…

Hugo van Donselaar (Campspace): ‘Toerisme moet echt veranderen’

Airbnb voor kamperen wil dat mensen buiten weer met elkaar in contact komenOvervolle steden, onder de voet gelopen attracties, enorme…

Verhalende geneeskunde: waarom storytelling zorgverleners helpt

Megan Milota (Universiteit Utrecht): 'Als technologie steeds meer werk overneemt, wat maakt je dan waardevol als arts?'Met verhalen geven we…

Hans Stegeman (Triodos) over hoe technologie onze economie stimuleert

In de huidige crisis wordt het schrijnend duidelijk dat onze economie afhankelijk is van een breed scala aan factoren. Onder…

Tripetto denkt slim mee over jouw online vragenlijst

Fast Moving Targets in gesprek met co-founder Martijn WijtmansEen goede online vragenlijst voelt natuurlijk en simpel. De flow brengt je…

Gaan startups de coronacrisis met staatssteun overleven?

Deze week is het loket geopend waar startups een lening kunnen aanvragen om de coronacrisis te overleven. Het fonds omvat…

HelloMasters duikt met drie disruptors skin-deep in de beauty-industrie

Podcast met Esther Leloux (We Are Eves), Josephine Kay (Cosmopolitan) en Vanessa van Leusden (Paula’s Choice)Hoe staat het met digital…

Marc Oosterhout (SIRE): ‘Reputatie wordt belangrijker dan marketing’

Podcast-interview met 'reclamebaas' over branding en maatschappelijke relevantieSIRE-voorzitter Marc Oosterhout, in het dagelijks leven directeur van reclamebureau N=5, voorspelt in…

Rebelse reclamemaker Herbert van Hoogdalem: ‘Ik mis goede ideeën in marketing’

De rebelse reclamemaker Herbert van Hoogdalem is terug. Terug met een eigen bureau (Professional Outsiders), terug met de brandende ambitie…

Vlog: hoe booming is business bij Deliveroo in corona-pandemie?

HelloMasters at Home: interview met Jeremy Brook, CMO Deliveroo AustraliaWelkom bij onze tweede HelloMasters at Home-vlog! HelloMasters is de podcast…