Deel 6: Het positioneringsmodel dat bijdraagt aan driedubbele, duurzame groei.
“Een missiemerk werkt alleen als mensen er ook een beetje blij van worden”
Hoe ontwikkel je een sterke merkstrategie voor een gemeente? Een strategie die niet alleen inwoners aanspreekt, maar ook bedrijven, bezoekers én talenten? In Venlo kozen we voor co-creatie: een proces waarbij lokale marketeers, ondernemers en inwoners actief betrokken werden bij het vormgeven van de nieuwemerkstrategie.
Hoe bouw je een foodmerk dat wereldwijd voedselverspilling tegengaat én een nieuwe categorie creëert? In de negende aflevering van The Next Tony spreken marketingstrateeg Rupert Parker Brady en voormalig Tony’s Chocolonely-manager Ester van Dusseldorp met Laura Hoogland, founder en CEO van Bakers & Bananas en van de zero-waste bananenpureerfabriek The Banana Factory.
Populair
Nieuw
Uitgelicht door redactie
Vacatures
Uitdagingen in online marketing, data en content. Welke vacatures passen bij jou?
Marketingcommunicatie Professional
Om onze groei te versnellen, de customer experience te verbeteren en onze zichtbaarheid in de markt én richting klanten te vergroten, zoeken wij een creatieve en resultaatgerichte Marketing / Marketingcommunicatie professional.
Marketingcommunicatie Professional
Online Fondsenwerver (32-36 uur)
Wil jij jouw PR-brein inzetten voor een mooi maatschappelijk doel? Lees dan vooral even verder.
Online Fondsenwerver (32-36 uur)
Redacteur Marketingfacts
Voor de versterking van onze redactie zoeken we een scherpe en nieuwsgierige redacteur (freelance of in dienst) voor 2 dagen per week.
Redacteur Marketingfacts
We are family
Het Nederlandse kennisplatform over innovatie in marketing.