Voor veel marketeers draaien merkactivaties en campagnes voornamelijk om seizoenen en feestdagen. Toch blijkt aankoopgedrag ook sterk te worden beïnvloed door culturele evenementen buiten deze voorspelbare momenten.
AI is geen copywriter — het is een moderne Shakespeare. Ha! Dat herken je meteen, dat is AI. Slecht geschreven door AI… Steeds vaker pik je deze manier van schrijven er tussenuit.
Consistente creativiteit, humor en disruptie van de markt blijken de sleutel tot commercieel succes.
Merken die buitengewoon presteren blijken de tijdgeest te vangen en veel te investeren in verkenningen van de toekomst. We brengen in deze rubriek een aantal van de meer fundamentele trends in kaart, waarvan de kans klein is dat het een hype blijkt.
Populair
Nieuw
Uitgelicht door redactie
Vacatures
Uitdagingen in online marketing, data en content. Welke vacatures passen bij jou?
Content Marketeer
Ben jij een creatieve en analytische marketeer die energie krijgt van het maken en verspreiden van content met impact? Heb jij een scherp oog voor detail, weet je precies hoe je verschillende doelgroepen aanspreekt én zie je kansen om onze marketing verder te ontwikkelen? Lees dan snel verder!
Content Marketeer
Stage: Marketing Communicatie
Wil jij een positieve impact maken en wil je mensen inspireren om vaker plantaardig te eten? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Stage: Marketing Communicatie
We are family

Het Nederlandse kennisplatform over innovatie in marketing.