Hotel Arena goes FourSquare

14 augustus 2009, 10:01

{title}

Hotel Arena is het eerste Europese bedrijf dat in samenwerking met de populaire startup FourSquare een ludieke actie lanceert. “A checkin a day makes you wanna stay!”!” start vanaf vandaag. Het onlangs geheel verbouwde viersterren hotel stort zich in de wereld van social media en trapt af met FourSquare met als doelstelling: ToShare de fun en experience. FourSquare, de social-networking game welke kort geleden overwaaide uit New York is een krachtige marketing tool voor bedrijven.

De applicatie stelt mensen in staat aan vrienden kenbaar te maken waar ze zich bevinden en wat de moeite van het bezoeken waard is; een soort van “Twitter op Google maps”. Founder Dennis Crowley was laaiend enthousiast over hoe Hotel Arena haar invulling heeft gegeven aan deze actie. Gedurende 4 weken verloot Hotel Arena iedere vrijdag diners en een overnachting.

Hoe mee te doen?

Allereerst download je FourSquare op je iPhone. In Hotel Arena check je in via de applicatie. Zorg ervoor dat de Tell Twitter notificatie is aangevinkt. Iedere dag dat je incheckt biedt een extra kans op de prijs van die week. Iedere vrijdag vindt er een loting plaats en wordt de winnaar aangekondigd op Twitter.

Voor meer details en de winnaar van de week volg het Twitteraccount @HotelArena.

Moeder, maf, media. Join me on Twitter www.twitter.com/droombos

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!