Zo kun je weer vol aan de bak na de vakantie! #adv

Zo kun je weer vol aan de bak na de vakantie! #adv
,
@marketingfacts

De zomervakantie komt langzaam ten einde. Na een jaar lang hard werken en mooie resultaten hebben we allemaal goed kunnen uitrusten op een strand, in een zwembad en onder de blauwe lucht. Maar net zoals Rafaël van der Vaart moet blijven trainen om al die frikandellen eraf te krijgen, moet jij ook je best doen om weer fit aan een nieuw seizoen te beginnen. Of misschien ben jij wel die trainer die het team een trainingsregime meegeeft. Hoe dan ook, het Marketingfacts Jaarboek is de ideale reisgezel om met up-to-date kennis en vol inspiratie weer aan de slag te gaan. Bestel 'm vandaag nog en je hebt 'm op tijd in huis!

Het toenemende aantal technieken, devices en kanalen biedt kansen voor marketeers, nóg meer mogelijkheden om je doelgroep te bereiken. Maar we kunnen ons voorstellen dat je af en toe twijfelt: "Hoe zat het ook alweer?" Het Marketingfacts Jaarboek 2016-2017 biedt hulp: het biedt je the big picture, zodat je de nieuwste ontwikkelingen binnen het vakgebied van online marketing leert plaatsen, begrijpen en toepassen. 

Dit handzame naslagwerk moet je dus hebben! In 13 hoofdstukken en 7 'hot topics' bieden 28 experts je het overzicht dat je af en toe zo nodig hebt in je dagelijkse werk.

Het Marketingfacts Jaarboek kost 29,95 euro en is verkrijgbaar via www.marketingfactsjaarboek.nl. Bestellen kan ook via bol.com, managementboek.nl, studystore.nl. De e-book-versie kost 17,95 euro en is verkrijgbaar via Google Play en iTunes.

Bestel jouw exemplaar in onze webshop
     

Het jaarboek is natuurlijk ook interessant om weg te geven: aan collega's of aan relaties. Worden ze blij van - en wijzer!

Anderen over het Marketingfacts Jaarboek

Hypes gefileerd, stats geduid en trends voorspeld: wie permanente educatie serieus neemt, legt dit boek onder zijn kussen.

Luuk Ros, Manager Content bij NiMa

De jaarlijkse upgrade voor iedereen die zich bezighoudt met digital marketing in Nederland. En dat al elf jaar lang!

Victor van der Wijk, CEO bij Storm Digital

Werkzaam in online en/of marketing? Dan is dit een niet te missen boek. Het meest actuele marketingboek van Nederland.

Roos van Vugt, founder en social media strateeg bij @Merkwerker

Preview

Wil je zelf alvast een kijkje nemen? Dat kan!

Superhandig dus en nog vlot geschreven ook. Lekker leesvoer voor in de hangmat, met een cocktailtje erbij... Dus koop dat boek!


Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel