Welke waarde heeft LinkedIn voor jou? De LinkedIn-enquête 2014 is er!

Welke waarde heeft LinkedIn voor jou? De LinkedIn-enquête 2014 is er!

Is LinkedIn voor jou niet meer dan een viruele rolodex? Een digitale, maar zakelijke spammachine? Of juist een zeer waardevolle businesstool die je dagelijks raadpleegt? Wat vind je van de nieuwe functionaliteiten als longpost of media, wat vind je van anoniem profielbezoek? Wij zijn wederom benieuwd naar hoe wij Nederlanders LinkedIn gebruiken. Dus doe mee aan dit onderzoek!

5,1 miljoen

Met inmiddels 5,1 miljoen gebruikers op LinkedIn staat Nederland wereldwijd nog altijd op nummer 1 qua gebruikerspercentage van de beroepsbevolking. Het platform is echter ontzettend in beweging, voorstanders spreken van een verdere optimalisering. Tegenstanders zien door de bomen (lees: veranderingen) het bos (lees: relevante informatie) niet meer. Hoog tijd dus om in navolging van 2013 en 2012 een steekproef onder de Nederlandse gebruikers te doen.

Enquête

Onderstaande enquête neemt hooguit 10 minuten van jouw kostbare tijd in beslag. Je krijgt er echter iets waardevols voor terug, namelijk inzicht in hoe jouw netwerkcollega’s LinkedIn gebruiken. Natuurlijk is het onmogelijk om in één enquête alle ontwikkelingen en functionaliteiten aan bod te laten komen.

We kiezen met name om onderzoek te doen naar recente veranderingen, zoals de mogelijkheid tot het schrijven van longposts. Hoe maak je gebruik van LinkedIn-groepen, wat is jouw interactie met bedrijvenpagina’s op LinkedIn, hoe ga je om met het delen van informatie vanaf jouw persoonlijk profiel? En natuurlijk hoe gebruik je LinkedIn om te netwerken?

Mocht je nog geïnteresseerd zijn in de uitkomsten van 2013, die kun je hier lezen. O ja, de resultaten van dit jaar maken wij begin december bekend, natuurlijk ook weer hier op Marketingfacts.

Doe mee!

En nu snel aan de slag met de enquete, klik hier om te beginnen. Alvast dank voor de moeite!

Credits afbeelding: Sheila Scarborough, licentie: CC BY (Commercieel hergebruik, inclusief aanpassing)

Delen

0
3


Er zijn 1 reacties op dit artikel

  • Linkedin enquête 2014
    LinkedIn wordt steeds meer geaccepteerd door Nederlandse bedrijven als een serieus platform , gebruikt als een digitaal visitekaartje zoals vroeger de GoudenGids belangrijk was om aan nieuwe klanten te komen. Ik zie een paar mensen die op heel innovatieve manier gebruik maken van het traffic en de functionaliteit van LinkedIn om attentie te krijgen voor hun diensten en producten.

    Richard veel succes met de Linkedin enquête 2014

    Themelis Cuiper

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.