Ziggo officieel van start

15 mei 2008, 13:23

Straks start de overschakeling van Multikabel, @home en Casema naar Ziggo. Vandaag kreeg ik als Casema-abonnee een brief met stickersetje via de post. In de correspondentie staan de nieuwe adresgegevens per 16 mei. Momenteel staat er nog een login/wachtwoord op ziggo.nl, dus waarschijnlijk gaat de site in de loop van de avond live. Op casema.nl, multikabel.nl en home.nl staat ook nog niets te lezen. In een interview met het AD werd de nieuwe naam, die door een adviesbureau bedacht is, uitgelegd: vooral de opmaakmogelijkheden gaven de doorslag. Abonnees kunnen hun huidige emailadres handhaven, maar kunnen ook kiezen uit een @ziggo.nl adres. Ik ben benieuwd hoe snel ziggo.nl de pageranks van casema.nl (6), multikabel.nl (5) en home.nl (5) heeft. En of deze drie sites naast ziggo.nl blijven bestaan.

Mark de Bruin
Online specialist (app & web) bij 9292

Mark de Bruin (@mdebruin) schreef in 2007 zijn eerste blog bij Marketingfacts. Inmiddels zijn het er meer dan 150. Mark (1976) is een senior marketingprofessional met expertises in online marketing, innovatie en apps op basis van inzichten uit de markt en klant onderzoek. Onderwerpen waar Mark graag over schrijft zijn: apps, Spotify, social media, trends en innovatie. Mark heeft vanaf 1997 bij deze werkgevers gewerkt aan innovatie, product ontwikkeling & marketing: Philips Origin eCommerce (1997/1998), PTT Post (1998-2000), Het Financieele Dagblad (2000-2004) 9292OV (2004-2011), ANWB (2011-2022) en weer 9292 (vanaf 2022).

Categorie
Tags

48 Reacties

    sam

    Zou dit ook betekenen dat ik onder mijn contract uit kan? Omdat ik niet goed heb opgelet is deze laatste maand stilzwijgend verlengt met een jaar.

    Als de algemene voorwaarden aangepast zijn is dat een wettige reden, maar dat vraag ik me af. Misschien komt er meer duidelijkheid als de site met algemene voorwaarden er staan.


    15 mei 2008 om 14:11
    Tijmen de Gelder

    Op het moment dat de voorwaarden van het contract niet door beide partijen in overeenstemming wordt gewijzigd ben je gerechtigd om op te zeggen. Volgens mij moet dat dan binnen een maand gemeld worden.

    Ben benieuwd hoe Ziggo het gaat doen tegen KPN. De melkkoe kabel-tv wordt langzamerhand gesloopt.


    15 mei 2008 om 14:54
    André Scholten

    Dat ze het goed aanpakken is me wel duidelijk, ik ben net verhuist en heb vandaag voor de 3de keer een exact gelijke brief met stickers mogen ontvangen. En de dubbele betaling voor deze maand verdient inderdaad niet de schoonheidsprijs.

    Maar goed, ‘nieuwe’ leverancier, nieuwe kansen 😉


    15 mei 2008 om 19:22
    Mark de Bruin

    Het is inmiddels 16 mei en ziggo.nl doet het nog niet. Laat ik die stickers nog maar even niet over mijn oude contactgegevens plakken….


    16 mei 2008 om 03:56
    Daniel Schoone

    ondertussen zijn de sites live. Ziggo is dus van start… ik ben benieuwd!


    16 mei 2008 om 04:15
    mgvandenbroek

    ““Echt nieuwe dingen komen pas in het najaar”, geeft commercieel directeur Marcel Nijhoff toe. Voorlopig blijft het voor klanten bij een nieuwe naam en een, volgens Ziggo, sterk verbeterde klantenservice.” (Z24)

    Nou, dat is fijn. Ben benieuwd hoe die sterk verbeterde klantenservice het gaat doen. @Mark & Andre: dat houden jullie vást in de gaten? 😉


    16 mei 2008 om 04:20
    michel

    Wat een klere zooi,moeten weer de hele zooi gaan veranderen,en een klap op de vuurpijl,kunnen we ook nog dubbel gaan betalen waanzin en nog eens waanzin,vraag me af hoe jullie hier weer een nieuwe melkkoe van maken,gaat het dan weer achter een paar jaar veranderen,en dan weer een dubbelle betaling vooraf,godverdomme hoe is het mogelijk om de mensen het geld uit hun zakken te troggelen,en dan praat ik hie over 10000000 Euro wat jullie weer binnen halen…ok zou er mee accoord kunnen gaan,als de diensten dan ook naar behoren zouden zijn,maar niets is minder waar ,en dan nog ook vooraf betalen,kan me herrinneren dat wij dat al een keerdje hebben moeten doen jaren geleden doen @ world online begon,en nu weer vootuit betalen,kan dit zelfs bewijzen op mijn bankafschriften ,met andere woorden,ben vanaf het begin al bij jullie ,dus kan het weten …….schandelijk schandelijk en nog eens schandelijk ……is het niet zo eerst de waar en dan betalen,en waar kunnen wij tereg voor ons te verdedeging????????nergens en nog eens nergens,wat leuk dat jullie kunnen doen waar jullie zin in hebben ,en dan nog iets waar kunnen wij als oudere mensen tereg voor beglijding en de hele boel weer te veranderen????nergens en nog eens nergens,en als dat al zo is moeten we betalen aan min,1 euro per min voor te bellen wie Oh wie is hier de zakkenvuller………….als dit zo doorgaat weet ik zeker dat veel mensen zullen afhaken,en alleen al de oudere ,want dat kunnen wij niet meer betalen,om alle hulp ,ook van buitenaf wat we telkens moeten betalen,om de computer aan te praat te houden,hebben jullie daar ook al eens aan gedacht ZIGGO ! hopelijk kunnen jullie ZIGGO hier eens wat meer aandacht aan schenken !!!!!!!!!!!en een tegen berichtje zie ik ook als een welkom of achten jullie dit niet nodig,of word ik monddood gemaakt en verwijderen jullie maar waar jullie kunnen als het niet bevalt?

    Hopelijk komen jullie ons als oudere mensen en ook jonge mensen die niet zo goed overweg kunnen met de PC tegemoet komen in de kosten die wij weer moeten maken van deze vraagje nog moeten we ook onze mail weer varanderen ??????als dat zo is waar is de hulp dan?????,mocht ik er naast zitten ,nouw SORRY dan,maar ik geloof het niet………………


    16 mei 2008 om 05:11
    Rob

    Ik was erg tevreden over de dienstverlening van Multikabel en ook in Ziggo heb ik alle vertrouwen. En wat betreft KPN, daar zou ik toch wel veel aan radio en tv missen. Als binnenkort KX Radio ook nog te beluisteren is via Ziggo ben ik helemaal een gelukkig mens. 🙂


    16 mei 2008 om 05:38
    Jelle Bos

    Ik ben zelf wel benieuwd naar de gedachtengang achter de nieuwe productnamen:

    – Televisie Z1

    – Internet Z1, Z2 en Z3

    – Telefonie Z1

    Naar mijn mening beetje rare namen, blijft niet echt hangen.

    Verder vind het geheel wel een frisse uitstraling hebben, dus ik wacht netjes af of het ook waar wordt gemaakt.


    16 mei 2008 om 06:22
    Fransis

    Volgens mij kunnen de kleuren van de Ziggo websites at random veranderen, dus in die zin willen ze wel een kameleon zijn ja 😉


    16 mei 2008 om 10:15
    Robert

    Ziggo…. phonetisch klinkt het als de amerikaanse uitdrukking voor ‘zieke geest’! Erg BRILJANT bedacht van de marketingman. not! En ja, met zo’n naam kun je uitermate creatief zijn ofwel “ruime opmaakmogelijkheden”. Maar een creatief clubje is het (nog) niet echt te noemen als je de Bizner achtige reclame spot van een vervelende minuut lang hebt gezien. Ik ben bang dat ze niet echt andere koek worden/zijn dan ze ons willen laten geloven. Maar goed, ik wens ze graag veel succes. Hopelijk verlossen ze mij van stapels Casema spam


    16 mei 2008 om 16:42
    jules

    het intresseert mij helemaal niet wie wie overneemt etc. Ik was tevreden over @home, de startpagina etc. Nu is alles weer anders. ik zit daar echt niet op te wachten. Elke verandering is geen verebetering en dat zal hier ook zo zijn. Andere beslissen voor ons en dat is niet correct. Wij zijn de klant en betalen hun. Zij moeten dus luisteren naar ons. Het zal wel weer met een lepeltje worden aangeboden elke keer een kleine verandering tot dat zij uiteindelijk hun zin hebben.


    18 mei 2008 om 07:58
    michel

    Jules …Ik sta helemaal achter je ,er word inderdaad ons niets gevraagt ,en ook niet elke verandering is een verbetering….neeeeeeik vind op die paar jaar tijd dat er internet is,hebben we zoveel aanbiedingen dat je de zinaan het vergaan is ,ben al vanaf het begin lid bij nutsonline,en de veranderingen zijn niet meer te overzien,en ik durf te wetten dat die naam ZIGGO ook niks voorstelt ,als ik hem al hoor denk ik onmiddelijk aan aan geit ,nou zal zeegen klink niet zo mooi moet je weten,en wat gebeurt er dan weer ,weeeeeeeeer een nieuwe naam weeeeeeeer alles veranderen,waarom werd er niet eens ons gevraagt, als jarenlang al lid te zijn ,om mee te denken aan een mooie naam,en of het we het wel eens zijn met al die veranderingen,is het dan zo moeilijk om provider te spelen !!!!!!!!!!!!en al hetr geld uit onse zak te halen weet niet of dit wel een goed idee was,want kom je aan onse centen dan is ook het vertrouwen zoek,maarje nederland slaapt,en daar kun je mee doen wat je wilt ,iedereen betaalt maar als er geen geld meer over is….. is alles over ,denk daar maar eens aan ZIGGO,en als de hele boel inmekaar stort is er ook niks meer aan!!!!!!!!!!!! ,dus wat meer moeite doen,om de mensen tegemoet te komen in kosten en raad en daa,d ,en dan het vele geld naar binnen slurpen,wat ook een vorm van pakken ,wat je maar wilt is ,hoor mensen om me heen die moeten afhaken om dat het te duur word,en zeker met de dubbele betalingen,,,we zijn toch niet achterlijk ZIGGO !!dus ZIGGO begin maar na te denken waar dit eindigt,met mooie woorden kom je er niet, maar wel met daden,en daar ligt de sleutel,niet bij ZAKKEN VULLEN……. hopelijk zijn er ook mensen die het niet te moeilijk hebben met jullie daden en dat er wat aan gedaan kan worden,begrijp het niet meer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    19 mei 2008 om 04:04
    Peetz

    Ach Michel, vragen ze je niets? En verbaasd je dat? Hoe is het mogelijk… Deze ene keer kan ik Ziggo wel begrijpen. Had je drank op ofzo?


    19 mei 2008 om 19:09
    michel

    Beste peets, wil hier ook op reageren,ben echt niet dronken,wacht maar eens dat ze jou boterham uit je mond halen,kijken of je dan nog zegt,of het mij verbaast of ze mij wat moeten vragen??????ik kan je verzekeren dat dit al de dweede keer is ,het gaat mij er om eerst waar en dan betalen,weet niet of jij ook allang bij nuts online bent,en of je bij een ander provider bent,maar wacht maar als jij hier dubbel moeten betalen………………….,zullen zeker alle providers dit voorbeeld volgen,en ook eend maand vooruit betalen,kijken wie dan het laats lacht,en dan kijk ik – en vraag me af hoe het mogelijk is


    19 mei 2008 om 23:07
    Ziggo Webteam_Peter

    De Ziggo-site is in de loop van vrijdag 16 mei live gegaan. Wie de sites van @Home, Casema en Multikabel bezoekt komt automatisch op de Ziggo-site terecht. Zoals bekend is de naam Ziggo gekozen omdat het een naam betrof die bij het gehele publiek nieuw was. Dat heeft als voordeel dat er ook geen associaties met de naam mogelijk zijn. Ziggo heeft dus geen verleden maar…. wel een toekomst.

    De naam en het merk Ziggo zullen de eigen medewerkers maar ook de klanten, de belangenverenigingen, de retailers etc. zelf ‘laden’ door hun inzet en ervaringen, Ziggo wordt dus wat iedereen er samen van maakt. Dat het logo van Ziggo verschillende frisse kleuren heeft vindt zijn uitleg in de diversiteit van de Ziggo-medewerkers (in functie, achtergrond, geografisch etc.) maar ook die van de klanten (die ook allemaal verschillend zijn en andere wensen hebben) en de producten. Deze veelkleurigheid is terug te vinden in het logo. Wat de emailadressen betreft: voorlopig zullen de ‘oude’ emailadressen …@Home, …..@casema en …..@multikabel nog gewoon blijven bestaan. Klanten hoeven dus niet direct een ander emailadres (….@ziggo.nl) aan te vragen. Nieuwe klanten krijgen een ….@Ziggo -adres maar kunnen hier ook vrijer mee omgaan en zelf een voorkeurs-emailadres aanvragen.


    20 mei 2008 om 05:59
    Olav

    wat een klere zooi dat hele ZIGGO. Zelfs de webmail werkt niet meer, ook de nieuwe “oplossing niet”, laat staan dat de helpdesk nog bereikbaar is of hun mail leest. Jammer, Quicknet was goed, Ziggo is meest waardeloze ooit meegemaakt


    23 mei 2008 om 09:35
    Harry

    Ik denk dat Ziggo graag bevriend zou willen zijn met Ben, Ilse of Alice. Of zelfs een beetje Ben, Ilse of Alice zou willen zijn. Jammer dat zijn leeftijd dat niet mogelijk maakt. Ziggo camoufleert. Een oude man die de weg niet weet. Met een site voor klanten met welliswaar frisse kleuren maar waar je o zo graag zelf wil bepalen wat je favorieten zijn en waar je zelf wil bepalen waar je wat op je scherm ziet. Willen weten wat ze willlen. Ruimte durven te geven voor interactiviteit. In plaats daarvan een wasliijn met berichten van de marketing afdeling. Het voelt als een bedrijf waar de eerste parkeerplaatsen bij de hoofdingang gereserveerd zijn voor de directie. Wie goed naar Ziggo luistert hoort dat. Alle marketing euro’s ten spijt.


    24 mei 2008 om 11:00
    Marion

    brief met opnieuw inloggen bestudeerd, maar begrijp er niks van. probeer te bellen met klantenservice, allerlei keuzes, behalve hulp voor deze aktie. nogmaals bellen : ‘het is erg druk op dit moment, belt u later nog eens….’ lekkere start, heb er weinig vertrouwen in. gebruikersonvriendelijk aktie dus.


    5 juni 2008 om 17:14
    Richard Smit

    Wat een zooitje bij dat ZIGGO.

    Ik ben altijd tevreden klant geweest bij Casema, maar die moet met de tijd mee, dus dat is ZIGGO geworden.

    Nou, allemachtig, dit is een regelrechte ramp: Al ruim één maand geen inkomend telefoonverkeer, uitgaand telefoonverkeer zit onder zoveel ruis dat je niet eens hoort of er iemand aan de andere kant van de lijn de telefoon opneemt.

    Al 10x over gebeld en gemaild; met de (mobiele)telefoon kom je er praktisch niet doorheen, wachttijden van meer dan 10 minuten en klik, weg verbinding.

    Monteur langs geweest, zit in het sofware, een fout dus, die monteur kon ook niets doen.

    Ondertussen krijg je via de mail alleen maar door computer gegenereerde ontvangst bevestigingen terug en geen antwoord of een mailtje dat het probleem zich ondertussen wel opgelost zou zijn, omdat ze niet meer van mij horen (?????????)

    De letterlijke tekst:

    Onlangs stelde u ons een vraag via het contactformulier op http://www.ziggo.nl.

    Aangezien het bericht nu enkele dagen geleden verzonden is gaan wij er vanuit dat uw vraag inmiddels is opgelost of beantwoord.

    W T H !!!!!!!!!! is dit de klantenservice?!

    Maar dan zijn we er nog niet, nee, nog lang niet.

    Nu is minstens 3x per week om precies 00:00 uur ook de digitale televisie verbinding afgesloten, wel godverdegodver, midden in een goede film of ander programma dat ik volg.

    En ook daar over gebeld (kwam er weer niet door), gemaild (computer ontvangst berichtje terug en verder stilte),maar aktie ho maar.

    Maar de administratie afdeling bij ZIGGO die is wel helemaal up-to-date, want de rekening valt altijd op tijd op de mat en voor het volledige bedrag van 3 diensten, waarvan er dus 2 niet werken zoals contractueel overeengekomen.

    Geen abonnementskosten in rekening brengen voor uw telefoonlijn? Nee, meneer Smit daar beginnen wij niet aan, want het is overmacht.

    Oh, uw televisieverbinding ligt er vaak om 00:00 uur uit? Gaat u toch eens lekker vroeg naar bed………………

    Ziggo gaat mij vertellen wanneer ik TV mag kijken en tot hoe laat, het is nog erger dan thuiswonen bij je ouders.

    Dike, dikke, dikke ONVOLDOENDE voor dit ZIGGO, gauw kijken of ik onder dit contract uit kan komen en lekker naar Tele2.


    5 juni 2008 om 21:16
    Mark de Bruin

    @Richard: ik ken het gevoel. Ik probeer ook al twee weken een antwoord per email te krijgen omdat ik het ook vertik om te bellen en heel lang in de wacht moet hangen. Ik gok dat er na KPN Internet plus bellen een nieuwe case bij Kassa en Radar komt…..


    6 juni 2008 om 05:23
    Arno

    Krijg nu al weken foutmeldingscode 8048 bij inloggen “mijn ziggo” Dus…… geen controle op factruren en gebruik van webmail.

    Kan dit bedrijf digitaal en telefonisch niet bereiken. Casema valt me nu toch zwaar tegen!!!! Heb de indruk dat ze in een zware chaos verkeren.


    6 juni 2008 om 10:19
    Gerard

    Ja. top die overgang van Casema naar Sickko. Heb al 3 dagen geen digitale televisie meer, klantenservice is niet te bereiken (de verbinding wordt na door het hele menu heengeworsteld te hebben gewoon verbroken) en op de website is niets te lezen over deze storing. Er zijn volgens de site niet eens storingen! Das ook een manier om het op te lossen/negeren. Zeer slechte service.


    7 juni 2008 om 05:57
    Mark de Bruin

    Nu.nl meldt: “De Consumentenbond heeft dinsdag het meldpunt Ziggo geopend. Met het meldpunt wil de bond inventariseren welke problemen mensen hebben en hoe groot die zijn. Het meldpunt is te bereiken op http://www.consumentenbond.nl/ziggo. Zowel leden als niet-leden van de bond kunnen er terecht.”


    10 juni 2008 om 09:19
    Louise

    Oeps… als ik dit zo allemaal lees, staat me dus nog wat te wachten waarschijnlijk. Tot nu toe nog geen bijzondere problemen meegemaakt. Maar ik moet nog steeds via de site van Ziggo naar @home

    Ik heb gigantische problemen met Orange gehad. Ik ben er nog mee bezig, en ik loop tegen muren op, als consument sta je verdomd machteloos. Mijn laatste hoop is Kassa of Radar. In april ben ik overgestapt naar @home, omdat ik het contract met Orange kon verbreken na 21 dagen geen internet. Ik moet er niet aan denken om dit nog een keer mee te maken.

    Groetjes Louise


    12 juni 2008 om 16:50
    bauke

    Overgegaan van home naar Ziggo

    Ronduit Bar en Boos. slecht!!!!!!

    Kan niet meer bellen en er wordt beloofd dat er iets gebeurt maar dat doen ze dus niet.

    Zeer ontevreden!


    13 juni 2008 om 08:15
    Ria Simonis

    Ik had nooit maar dan ook nooit klachten over Casema, kreeg uitstekende internet en nooit problemen, de laatste dagen is of geen internet ontvangst en als die er al is is die heel erg traag, vind dit wanprestatie


    15 juni 2008 om 08:14
    Gerda

    Casema was een prima en betaalbaar internet, bijna geen problemen, maar nu……………..Ziggo, bedankt!

    Met een beetje geluk heb ik af en toe een trage internet verbinding. De laatste 2 dagen geen telefoon en zo goed als geen internet en heeeeeeeeeeeeeel erg traag.

    Beslist geen verbetering. Ziggo, krijg ik nu korting op mijn internet en telefoonrekening.

    Geen levering………….geen kosten, toch?


    16 juni 2008 om 17:56
    mij

    wat is ZIGGO…………. geen….. TV….Internet…….Telefoon het is maar een ( … ) bedrijf.


    18 juni 2008 om 12:08
    Tommy

    Tijd voor een rechtzaak tegen Ziggo!


    3 juli 2008 om 21:38
    michel

    Zakkenvullers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    9 juli 2008 om 06:03
    Richard

    Hallo,

    Al enige tijd (ik moet zeggen hadden) een alles in 1 abonnement van Casema. De telefoonlijn heeft nooit naar behoren gefunctioneerd. De mensen die ons bellen (ofe als wij bellen) dan wordt de helft niet verstaan. De telefoonlijn hapert. Meerdere malen doorgegeven aan de Casema en onze telefoonrekening zelfs gecrediteerd gekregen. Ennnnnnnnn………. in der eerste week van augustus valt er ineens een telefoonrekening in de bus van ZIGGO. Of wij maar even een kleine 60,00 euro willen betalen voor de telefoon. Ik snapte hier helemaal niets van. Ten eerste hadden wij een abonnement met daarin onbeperkt bellen naar vaste nummers. Ten tweede doet die gotvergeven telefoon het nog steeds niet zoals hij het moet doen. Dus in de telefoon geklommen en ongeveer iets meer dan 1 uur aan de telefoon gehangen met Ziggo. Ik moest maar een ouderwets toestel nemen. En ik had zelf mijn abonnement november 2007 gewijzigd. Gelukkig heb ik alle bezijzen nog. En nu maar een vette klacht indienen bij Ziggo


    7 augustus 2008 om 06:32
    michel

    Beste Ziggo.is het ook mogelijk om een a4 te sturen met de nieuwe gegevens van BV. e-mail veranderen zodat we ook zonder de tel: moeten pakken en weer moeten bellen en ………………………..weeeeeeeeeeeeeeeer moeten bellen om onze computer weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer aan de praat te krijgen ……vooralsnog als de computer een keertje vastloop en opnieuw moet worden geinstalleerd ,stuur hierbij alvast mijn mail mcroux@home.nl dan hoeven jullie daar niet naar te zoeken om mij de juiste gegevens te sturen,zou wel makelijk zijn,ik vind als je ergens voor moet betalen dat je daar ook waar voor krijgt.


    18 augustus 2008 om 05:01
    S.Madho

    ik vind ook dat ziggo nu bezig is om zijn zakken te vullen. Onterechte verzendkosten in rekening brengen en ook nog dubbele abonnementskosten in rekening


    27 augustus 2008 om 14:47
    S.madho

    ik heb ook last van de telefoonverbinding en van internet. Ik dacht dat het aan mijn telefoon lag. Nu weet ik dat het niet aan mijn telefoon lag maar aan ziggo. Maar wat moeten we dan doen. Ik kan niet chatten. En ziggo berekent maar allerlei kosten. Als je ze belt loopt de rekening echt heel hoog op. Ik heb mijn computer drie maanden geleden gekocht en dacht dat ik iets leuks kon doen. Maar toen ik me aanmelde voor internet bij ziggo kon ik geen papier facturen meer ontvangen. Als ik het toch wil kost me dit € 1,25. Als ik niet kan inloggen op ziggo is dit wel een probleem.

    Wat moeten we nu doen, met zijn allen de abonnement opzeggen. Kan iemand hierover een advies kan geven. En ik moet ook nog de onterechte verzendkosten van de digitale ontvanger TV nog terugkrijgen.


    11 september 2008 om 10:22
    Koos Tegelaar

    Wat “ZIGGO” behelst is mij onduidelijk. Niet de techniek maar het zeer dodende bureaucratische gedoe er achter zegt niewt veel goeds voor de toekomst van de op dit bedrijf aangewezen betalende klanten. Zonder enige vorm van bericht is een dubbel bedrag voor internet afgeschreven. Komt door de fusie heb ik tel. vernomen. Mailtjes en een brief aan Joop Evers (21 aug 2008) blijven onbeantwoord. Wachttijden altijd min. 10 minuten. enz. enz. enz.

    Liever in de nabije toekomst iets duurder bij een concurent dan dit gelazer bij dit bedrijf. Voorlopig hun gironr. 931377 maar laten blokkeren bij de postbank.


    25 september 2008 om 15:44
    Koos Tegelaar

    Mailtjes zijn welkom.


    25 september 2008 om 15:52
    lenie

    Ik kan al sinds mei geen mail meer verzemden of ontvangen. Ook is m n nr melding van de telefoon uitgeschakeld door zigggo. K moest maar n apart apparaatje kopen dat ik aan de telef. aangesloten wordt. ( zijn die nog te koop?)


    8 oktober 2008 om 08:52
    riasimonis

    Het is iedere avond hommeles met de emails.

    dan kan ik weer niet inloggen, dat duurt de hele avond en de nacht.

    Waarom was het bj Casema voortreffelijk en bij ziggo niet meer.

    ik ben niet de enige.

    Ik vind ook de snelheid duidelijk minder geworden.


    8 oktober 2008 om 09:17
    riasimonis

    het is onzin met de nummervermelding bij mij werkt het ook nog steeds

    let wel op met inloggen dat je als je inlognaam je gehele email adres invult ipv alleen je gebruikersnaam


    8 oktober 2008 om 09:19
    John Hens

    Ik kan vanaf vrijdag 17 oktober niet meer in mijn mail. volgens orange, online, ziggo of hoe het dan nu ook weer heet klopt mijn inlogcode en wachtwoord niet meer. Heb ook geen mai ontvangen om iets te wijzigen. Kan nu dus ook niet meer kijken in mijn mail of deze al verstuurd is.


    20 oktober 2008 om 19:56
    Harm

    ZIGGO = SHITTO


    25 oktober 2008 om 21:52
    Koos Tegelaar

    John Hens: Je moet opnieuw met je eertse ontvangen gegegevens (bv destijds van Wannadoo) opnieuw je account instellen. Dus met die toen gebruikte gegevens.


    26 oktober 2008 om 10:24
    Koos Tegelaar

    Harm: Meld je Zoggo klacht bij Tros Radar als je dat nog niet hebt gedaan


    26 oktober 2008 om 10:26
    p c de ruyter/ ham van den berg

    wij hebben de emailadressen: gonnievdberg@orange.nl en schakel1@orange.nl en na contact met ziggo website de mailers aangepast naar .ziggo.nl . Echter wij kunnen sinds 15 0ctober, het laatste email contact met Orange, geen mail meer ophalen, noch werkt de webmail en krijgen we steeds de melding dat we opnieuw moeten inloggen. wij zitten momenteel in FRANKRIIJK en we kunnen slecht bellen.Wij vonden dat een verontrustend teken en wij staan op een verklaring waarom het niet werkt… Ik zou een hoop mail hebben moeten kunnen ophalen per heden , 29 october. Wij zagen ook de Radar reportage van afgelopen maandag of dinsdag met de 4500 foutmeldingen. wij wonen [EDIT] en zijn vanaf a.s. Zaterdag weer thuis in den haag, op [EDIT] ( ook Fax); de email werkt dus niet helaas…


    29 oktober 2008 om 11:09
    mgvandenbroek

    Beste p c de ruyter / ham van den berg,

    Ik heb jullie adres en telefoonnummer even gedelete, nadat Mark de Bruin me hierop attendeerde.

    mvg

    Matthijs


    30 oktober 2008 om 06:07
    W.J. Posthuma

    Ja ja, daar gaat ie weer! Bij aankoop hd decoder verkeerde kaart voor mijn regio bijgesloten. Ziggo belooft deze om te ruilen voor een goede. Niets dus. Kaart weg?? In het ergste geval moet ik maar een nieuwe kaart kopen (!!). Mijn eerste kaart na een half jaar ineens op “preview verlopen”.

    0900-0730 maar eens gebeld (even volhouden?). Na TWEE EN EEN HALF UUR nog steeds de boodschap: al onze collega’s zijn in gesprek. Doet daar überhaupt wel iemand iets???


    3 november 2008 om 20:57
    tiny

    Ik word aan het lijntje gehouden door ziggo

    ze houden je uren aan de praat en doen niks mijn internet is erg traag en krijg geen mail binnen .Af en toe wel maar dan moet ik via web mail de bak leeg halen dan krijg ik af en toe wat .Maar de mail die moet ik lezen maar de bij sluiters kan ik niet openen via web mail of door sturen en beantwoorden .Ik heb met multy kabel nooit problemen maar met ziggo is het hopeloos.Eeerst zeggen ze je router is niet goed dan laten ze je microsoft bellen want daar ligt het probleem .Ja bij ziggo is er een probleem te kort medewerkers waarschijnlijk.en geen goed geschoot personeel denk ik zelf .Ik wacht het af en anders ga ik bij een ander internet bedrijf kpn of zo .


    29 december 2008 om 22:38

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!