Stevige WonderBra campagne

29 maart 2007, 16:09


Adfoblog’s Dennis Kramer kwam deze ergens tegen, en ene David snorde een YouTube linkje op. Meer valt er niet over te vertellen, maar tja… Marco heeft een hekel aan video-postings met slechts één of twee regeltjes tekst. Vandaar ook deze derde regel nog maar even toegevoegd. 😉

Carl Mangold
Video Advertising & Content Producer bij Carl Mangold

Carl Mangold produceert video advertising en -content voor online marketing, van concept tot en met oplevering. Én realiseert en optimaliseert het bereik ervan, op basis van in overleg gedefinieerde KPI's. “People around the world are now watching 1.000.000.000 hours of Youtube’s incredible content every single day!” (Cristos Goodrow, Youtube) “We move towards a world where video is at the heart of all our services” (Mark Zuckerberg, 27 juli 2016) “Video is where all of media is headed right now. There is no more valuable piece of property or entity then video in the world of media at all.” (Casey Neistat, 6 sept. 2016)

Categorie
Tags

4 Reacties

    chi666

    briljant


    29 maart 2007 om 19:24
    Henk De Hooge

    Carl bij de Cowboys zouden we genoegen nemen met alleen de kop en het filmpje, die twee dekken de lading volgens onze normen. Lezers van MF hebben er graag uitleg bij, heheh ;0)


    29 maart 2007 om 20:50
    media

    Ik snap er niks van; kan iemand mij uitleggen wat er nu zo leuk aan is? 😉


    29 maart 2007 om 20:53
    Thomas Dhooge

    persoonlijk loop ik er ook niet echt warm voor…

    behalve de mooie vrouw is er voor mij geen enkele reden om mijn hoofd om te draaien…


    30 maart 2007 om 05:10

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!