Je bekijkt een artikel van Spotler
partner

Meer conversie met e-mail marketing #ADV

25 augustus 2014, 08:30

E-mail is een uiterst effectief kanaal dat bovendien uitstekend meetbaar is. Hoe zorg je er nou voor dat je dit kanaal optimaal benut om meer conversies te realiseren? In dit whitepaper beantwoorden we deze vraag aan de hand van tips en trics. We gaan hierbij o.a. in op segmentatie, customer life cycle, design, lengte en relevantie, buzz en de inzet van andere kanalen. Een must-read voor iedere online marketeer.

Download het gratis whitepaper

Ons doel is software maken waarmee onze gebruikers in minder tijd succesvol zijn in hun marketingcommunicatie. We kiezen ervoor om innovaties en geavanceerde functionaliteit toe te voegen waarmee onze gebruikers direct aan de slag kunnen. Met andere woorden: ­functionaliteit die op een toegankelijke manier toe te passen is. Daarom voegen wij ook niet zomaar allerlei functies toe, maar kiezen wij er bewust voor om alleen veel gevraagde en veel gebruikte functies te ontwikkelen. Uiteindelijk draait het erom dat gebruikers van de Spotler software snel resultaat behalen en meer tijd overhouden voor andere marketingactiviteiten.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!