Customer Journey

Download nu onze Customer Journey Special

Download nu onze Customer Journey Special

Al lange tijd wordt de term customer journey gebruikt om het proces te beschrijven dat (potentiële) klanten doorlopen vanaf het moment dat ze voor het eerst in contact komen met je merk tot aan het gebruik - en hopelijk zelfs een herhaalaankoop. Maar zo simpel als we dat hier beschrijven, zo lastig is het in de praktijk. Daarom hebben we 15 artikelen voor je gebundeld die je van een dosis tips en inspiratie voorzien en alle aspecten van de customer journey belichten. 

Het woord klantreis lijkt naar een redelijk bewust en lineair proces te verwijzen. Niet dus. Eigenlijk is de customer journey voor elk product en elke dienst anders. Of beter: voor elke klant is deze anders. 

Door de toename van het aantal digitale touchpoints wordt die journey meetbaarder en kunnen we deze proberen te verbeteren. Het lastige in dat proces is het vinden van de balans tussen het optimaliseren op pixelniveau enerzijds en het schaven aan de overall klantbeleving. Download daarom vandaag onze nieuwste Special en haal eruit wat voor jou en de reis van jouw klanten relevant is!

Duik in de Special over de customer journey:

Download hem hier 

Download ook...

... onze eerdere Specials:

Interessante content? Bekijk hier alle artikelen in de special Customer Journey


Delen

0
5


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.