DoubleClick lanceert DARTmail RTM

20 oktober 2004, 08:00

Met DARTmail Real Time Messaging kunnen adverteerders automatische e-mails – die bijvoorbeeld een verrichte actie bevestigen – aanvullen met tekstadvertenties.

Uit eerder onderzoek bleek al dat vrijwel iedereen een e-mail antwoord verwacht (pdf) op een uitgevoerde actie.

Carl Mangold
Video Advertising & Content Producer bij Carl Mangold

Carl Mangold produceert video advertising en -content voor online marketing, van concept tot en met oplevering. Én realiseert en optimaliseert het bereik ervan, op basis van in overleg gedefinieerde KPI's. “People around the world are now watching 1.000.000.000 hours of Youtube’s incredible content every single day!” (Cristos Goodrow, Youtube) “We move towards a world where video is at the heart of all our services” (Mark Zuckerberg, 27 juli 2016) “Video is where all of media is headed right now. There is no more valuable piece of property or entity then video in the world of media at all.” (Casey Neistat, 6 sept. 2016)

Categorie
Tags

2 Reacties

    alexstil

    DARTmail bestaat toch allang. Is dit dan een nieuwe versie ?


    20 oktober 2004 om 13:23
    mangold

    Mijn excuses, Alex. DARTmail bestaat inderdaad al een hele tijd, het gaat hier om de uitbreiding ‘Real Time Messaging’.

    Ik heb voor de duidelijkheid deze term alsnog aan de titel en het verhaal toegevoegd.


    20 oktober 2004 om 14:27

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!