Dion Hinchcliffe’s Web 2.0 tools

12 december 2005, 09:27

Dion Hinchcliffe's Web 2.0 toolsDion Hinchcliffe heeft op zijn weblog een interessante lijst met Web 2.0 tools gepubliceerd. Van social bookmarking tools tot aan photo sharing tools en blog filters (via: Blogsumer).

Over Web 2.0 gesproken, zowel Frank Janssen als Bertrand Weegenaar verwijzen ons naar een aantal ge-relateerde artikelen. Frank heeft een samenvatting van BusinessWeek’s Best of 2005. Bertrand heeft daarnaast ook nog een korte samenvatting van Fem Business’s Hype 2.0. Dat laatste artikel moeten we volgens hem vooral niet lezen!

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

1 Reactie

    media

    Eindelijk toegekomen om al deze web 2.0 artikelen in detail te lezen en ook de genoemde websites te bekijken. Lijstje van Dion Hinchcliffe is prima, artikel van Tonie van Ringelestijn in Bright is erg goed en het artikel in NRC sucks. Niet alleen is het onvolledig doordat het voorbij gaat aan de basis van web 2.0 maar ook de genoemde voorbeelden slaan soms de plank mis.


    16 december 2005 om 19:11

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!