Advertorial: Alles over multichannelmarketing bij Digital Trendspot 2013

17 mei 2013, 12:59

In één dag helemaal op de hoogte van de jongste ontwikkelingen op het gebied van Customer Experience Management, dat is waar Digital Trendspot 2013 voor staat. Klanten die hun mobiel als second screen gebruiken, Facebook en Twitter checken voor zij een product bestellen: om multichannel kun je tegenwoordig niet meer heen. Bij Digital Trendspot leer je van de koplopers op dit terrein.

Op Digital Trendspot 2013 ziet je wat de nieuwste mogelijkheden zijn op het gebied van Customer Experience Management (CxM), multichannel, social media, mobile en e-commerce. Experts op elk vlak tonen hun praktijkervaring met boeiende case-presentaties.

Aan het event werken onder andere Sitecore, Microsoft, Avanade, Caesar, Deloitte, eFocus, Estate Internet, Evident, Iquality, Lukkien, Mirabeau, Suneco, UNIT4, Virtual Affairs, Coveo, Lionbridge en Targit mee.

Kijk voor het volledige programma en voor inschrijven op de site van Digital Trendspot 2013

Afbeelding: John Maddin

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De postings op de site worden door de redactie beoordeeld en ingepland en als we er tijd voor vinden, schrijven we zelf een artikel. Als redactie zijn we ook verantwoordelijk voor de samenstelling van het NIMA Marketingfacts Jaarboek en we treden ook geregeld op als moderator of presentator bij events met vakgenoten. In het colofon vind je onze contactgegevens.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!