BOB jij of BOB ik?

23 oktober 2006, 19:40

Is er nou niemand van de -tig bloggers hier die even een postje maakt van het feit dat Marketingfacts wederom genomineerd is voor een internationale prijs? Dit keer gaat het om de Best of Blog Award waarin Marketingfacts genomineerd is in de categorie Best Corporate Blog. Ik ken de prijs niet, maar na wat speurwerk lijkt mij die niet misselijk. Of zit ik fout? Is het een prijs waar we de blogneus voor ophalen? Is het de naam (BOB) die tegenstaat?

Sinds 1989 actief in het mediavak. Begonnen bij dagbladen, daarna televisie en sinds 1997 zelfstandig vanuit Het Media Loket. Publiceert (veelal in opdracht) over ontwikkelingen in de mediamarkt, is adviseur, strateeg en onderzoeker in de offline en online mediamarkt. Onderhoudt een weblog met de veelzeggende naam Mediaonderzoek.nl. Presenteert regelmatig op diverse nationale en internationale congressen en organiseert maatwerk workshops voor grote en kleine klanten.

Categorie
Tags

9 Reacties

    Martijn van Well

    Haha lekkere post Anders 🙂

    (btw gefeliciteerd met een nieuwe nominatie!)


    23 oktober 2006 om 20:42
    Arnoud Rademaker

    Inderdaad Marco, degene die met zijn beide benen op de grond staat komt op dat moment letterlijk geen stap verder. Figuurlijk gesproken zou degene die een korte een pas op de plaats maakt wel eens ruimte kunnen creëren voor een grote stap voorwaarts.

    Hartelijk gefeliciteerd met je nominatie

    Arnoud


    24 oktober 2006 om 04:36
    schief

    @ Anders, even off-topic; nu je met links loopt te strooien; ik zie weinig meer op eBase gebeuren… Gaat dat wel weer gebeuren? Vind het een fijne complete site voor online bureaus, dus zou het jammer vinden als dat ophoudt.


    24 oktober 2006 om 05:14
    Anders

    Roel, de huidige versie van eBase heeft moeite om adverteerders te vinden waardoor alles moeizamer verloopt dan was voorzien. Besloten is dan ook om tijdelijk geen energie meer te steken in content en alles te richten op het verbeteren van de site. Die verbeteringen en innovaties zijn zo fundamenteel dat ze niet in de huidige versie kunnen worden doorgevoerd, en we richten ons dan ook op een relaunch over niet al te lange tijd.

    De reden dat de huidige versie nog wel online staat is omdat niemand echt opschiet met een tijdelijke blanco pagina. Bovendien zou dat onze vindbaarheid in zoekmachines de nek omdraaien. Enfin, dit is inderdaad een beetje off-topic, dus voor wie meer wil weten ben ik bereikbaar per e-mail 🙂


    24 oktober 2006 om 08:14
    Arnoud

    @Peter: The BOB-awards bestaan inderdaad al een aantal jaar, maar de awards hebben zeer waarschijnlijk weinig aandacht gekregen omdat er nooit een Nederlandse categorie was. Die is is er dit jaar voor het eerst.


    24 oktober 2006 om 08:39
    Ulco

    Ben ik nou de enige die niet snapt wat Marketingfacts in godsnaam in de categorie “corporate blogs” doet?


    24 oktober 2006 om 13:01
    jeroenmirck

    Retecool deed wat speurwerk:

    “Het is zo ver, we horen er officieel niet meer bij. Retecool is niet genomineerd voor The Bobs (The Best of Blog Awards): “…Het heeft Radio Nederland Wereldomroep niet behaagd om het meest spraakmakende weblog in Nederland, GeenStijl, te nomineren voor internationale weblogprijzen. Ook andere bekende ‘shocklogs’, die vooral in Nederland floreren, als VKmag en Retecool zijn niet voorgedragen voor de prijzen…”. Geenstijl was volgens één van de Juryleden, Marie-José Klaver, gewoon niet goed genoeg. Maar Waarom is Retecool dan niet genomineerd? “…De keuze (van de genomineerde weblogs – red) is beperkt tot de weblogs die zich aanmelden…” Ah, dat is het probleem. Tja, aanmelden voor een weblogaward is zo… erh… 1999.”


    24 oktober 2006 om 13:56
    Anders

    Ook Marie-José is blijkbaar al weer gevonden door GeenStijl’s alter ego-speeltje “Wim Heitinga”. Begint een beetje sneu te worden.


    24 oktober 2006 om 14:24

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!