Testtuin voor online campagnes

25 september 2006, 09:29

Testtuin voor online campagnesClamare meldt vandaag dat Universal Media, WebAds, MEMO2 en Admeta, starten met een Testtuin voor online reclamecampagnes. Doel van de Testtuin is om binnen een volledig gecontroleerde omgeving te kunnen testen en analyseren waar online campagnes voor nieuwe merken en bedrijven aan moeten voldoen om optimale naamsbekendheid en verkoop te genereren. De Testtuin start in oktober 2006.

Absoluut een goed initiatief waarbij ik hoop dat de deelnemende partijen ook de opgedane kennis willen delen met de markt. Vind overigens dat steeds meer bureaus op een goede manier bezig zijn met kennisontwikkeling en kennisdeling op gebied van online marketing. Zo is WebAds recentelijk gestart met de site Wat werkt op het web waar marktontwikkelingen, advertentievormen en case-studies worden behandeld.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

5 Reacties

    media

    Carl, niet met je eens omdat in ieder geval in de laatste twee berichten nu al meer informatie is te vinden dan in het oorspronkelijke persbericht en er verwijzingen zijn naar bestaande/vergelijkbare initiatieven. Of zie ik het fout?


    25 september 2006 om 10:31
    Kasper Katje

    Goed dat je het aankaart Carl want ook ik heb er een broertje dood aan: al dat geschreeuw dat men met iets nieuws GAAT komen (en vak blijft het ook nog bij het geschreeuw of valt de uiteindelijke dienst of het product enorm tegen).

    Maar ja, iedereen wil graag het ‘nieuws’ als eerste brengen en zo houd je het jammergenoeg in stand.


    25 september 2006 om 11:01
    media

    Ah, ik zie dat je de posting hebt aangepast; heel goed! Zie alleen die sponsoring nog niet maar die zal nog wel komen is het niet? 😉

    Ik weet het, erg flauw; zal vanaf nu weer on-topic reageren!


    25 september 2006 om 13:01

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!