Oranje-verzuimpolis winnaar WK acties Top 100

21 juni 2006, 08:56

De WK acties Top 100, gestart op 1 juni, heeft een verrassende winnaar opgeleverd: de SEZ Oranje-verzuimpolis. De verzekeringsmaatschappij biedt bedrijven een ziekteverzuimpolis met WK-dekking. Overigens valt de WK koorts bij werknemers vooralsnog mee. In totaal hebben bijna 1.500 mensen hun stem uitgebracht op de gezamenlijke actie van zibb.nl en Marketingfacts. De 10 kandidaten, die in de finale kans maakten op titel “Beste WK actie 2006” waren Heineken, Beate Uhse, Oranjebaret, McDonalds, Coca-Cola, Veronica, SEZ verzekeringen, MTV, Hollandse Pul en Philips.

Bierbrouwer Heineken viel met zijn hoed als Hollands Geheime Wapen ook in de smaak en eindigde op de 2e plek. Na de actie met dit hoofddeksel was het nieuwe tv-programma WK Lingerie van Veronica populair bij zibb & Marketingfacts lezers. Het programma staat deze week ook op plaats 56 van de lijst van best bekeken programma’s met 515.000 kijkers. De populaire Wuppie actie van AH was niet in de WK top 100 opgenomen, aangezien deze na de deadline van 1 juni was gelanceerd.

De HD-TV is gewonnen door Stef Kruip van Tuti Paletti in Markelo.

Paul van Veenendaal
Digital Marketeer bij NPB Media

All-round marketing professional met 20 jaar werkervaring bij o.a. NPB Media, Iris Amsterdam, Starcom, Ogilvy, GroupM, Onetomarket. Volg mij op http://www.twitter.com/yizmo

Categorie
Tags

2 Reacties

    Mitchel

    vandaag trof ik ook een smakelijke inhaker van – naar ik meen – axe in de krant. wat een vrouw


    21 juni 2006 om 12:27

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!