Whitepaper - Customer-driven Online Engagement #ADV

Trouwe klanten dankzij gepersonaliseerde content

Whitepaper - Customer-driven Online Engagement #ADV

Elk merk werkt online aan het uitbouwen van een trouwe klantenkring. Maar helaas doen veel bedrijven dat nog via de traditionele aanpak: ze zenden één boodschap naar hun hele doelgroep, ongeacht het kanaal waarop iemand zit en het aantal keren dat hij jouw kanalen al heeft bezocht. Maar het is veel effectiever om iedere online bezoeker persoonlijk relevante content aan te bieden.

Trouwe klanten dankzij gepersonaliseerde content

Elk merk werkt online aan het uitbouwen van een trouwe klantenkring. Maar helaas doen veel bedrijven dat nog via de traditionele aanpak: ze zenden één boodschap naar hun hele doelgroep, ongeacht het kanaal waarop iemand zit en het aantal keren dat hij jouw kanalen al heeft bezocht. Maar het is veel effectiever om iedere online bezoeker persoonlijk relevante content aan te bieden. In deze whitepaper leer je:

  • Hoe je van passerende bezoekers trouwe klanten maakt

  • Welke principes uit het offline klantcontact ook online goud waard zijn

  • Hoe je gepersonaliseerde content op alle online kanalen aanbiedt

Download het whitepaper 


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.