Waarom je het LinkedIn-congres niet moet missen

2 maart 2015 - Social Business en Social Selling met LinkedIn

Waarom je het LinkedIn-congres niet moet missen

Op 2 maart vindt alweer de tweede editie van het LinkedIn-congres plaats. Deze keer met als thema: social business en social selling met LinkedIn. Onderwerpen die bij steeds meer organisaties en ondernemers op de agenda staan. En terecht. De tijd van spielerij met social media is voorbij. Het wordt tijd dat al die tijd en moeite ook wat oplevert. Conversie, leads en keiharde business. Social media is niet langer het terrein van de marketeers en het klantcontactcentrum alleen maar ook voor sales en new business. En welk platform kan daarbij het beste van dienst zijn? Juist! LinkedIn. Vandaar dat we social selling en social business als thema hebben gekozen voor deze tweede editie van het LinkedIn Congres.

Om dat thema een goede invulling te geven, hebben we een uitgebreid programma samengesteld. Met visionairs, praktijkdeskundigen en mensen die er dagelijks mee werken. Een complete mix die er voor gaat zorgen dat je na dit event volledig op de hoogte bent van de mogelijkheden die LinkedIn jouw organisatie kan bieden op het gebied van social selling en social business. Mis het dus niet!

Een inspirerend en informerende programma met sprekers van LinkedIn, ABN AMRO, Exact en vele anderen.

Grote namen, leerzame ervaringen

Grote namen met hun eigen praktijkervaringen waar iedereen van kan leren. Exact wordt wereldwijd door LinkedIn als voorloper gezien bij het gebruik van LinkedIn Company Pages. Zij hebben zelfs als pilot meegewerkt aan de huidige opzet van de Company Pages. Jeroen Ederveen vertelt er alles over en leert je hoe jij ook meer business kunt halen uit LinkedIn.

Guido Smit van ABN AMRO geeft een kijkje in de keuken over hoe ABN AMRO de verbinding met haar relaties versterkt en vergroot via LinkedIn. ABN AMRO is ook door LinkedIn gevraagd om in Amerika op een event te komen spreken. 

Beide Nederlandse merken worden wereldwijd als voorbeeld gezien en wij hebben de gelegenheid om hun succes geheimen te leren.

Inspirerende keynotes

Marco Derksen, onder andere oprichter van Marketingfacts, neemt ons mee in de nieuwe netwerksamenleving. Waarom en hoe zijn we allemaal verbonden en wat heeft dit voor gevolgen? Marcel Molenaar, head of marketing solutions Benelux bij LinkedIn, gaat ons alles vertellen over de toekomst van LinkedIn.

Praktische sessies

Naast de sessies van ABN AMRO en Exact, zijn er nog meer sessies waaruit je kunt kiezen. Arjan Soetekouw, momenteel werkzaam voor LinkedIn in Londen, gaat de mogelijkheden van de nieuwe Sales Navigator tonen. Robert Versteeg, van Witlox van der Bomen, laat zien hoe zij als dienstverlenende organisatie LinkedIn hebben doorgevoerd in de bedrijfsvoering. Wijze lessen uit een moeizaam proces. Richard van der Blom geeft inzichten en tips over social sales met LinkedIn. Jan Willem Alphenaar laat zien hoe je het meeste bereik uit je content op LinkedIn haalt en dit omzet naar leads.

Volledig verzorgde dag

Een dag vol kennis en inspiratie over social business en social selling. Na deze dag zul je nog meer rendement uit social media en contentmarketing halen. Maar op de dag zelf word je ook weer goed verzorgd.

Bekijk het hele programma!

Overtuigd?

Volgens ons voldoende redenen om je nu te registreren voor het congres. Zet 2 maart 2015 in je agenda en bestel nu je tickets. Dankzij een extra sponsor, kunnen wij je het ticket aanbieden voor 200 euro (ex BTW) in plaats van 395,00 . Gebruik daarvoor kortingscode: lispe041.


Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.