De trends voor 2014, vanavond al bij je thuisbezorgd! #twxmas2013

13 influentials delen hun visie op het nieuwe jaar via Google Hangout

De trends voor 2014, vanavond al bij je thuisbezorgd! #twxmas2013

Het is je misschien ontgaan, maar er is vanavond een socialmediaborrel. Of, zoals de organisatoren zelf wel durven te zeggen: misschien wel dé socialmediaborrel van 2013. Vanaf 19:30 wordt de derde editie gehouden van de Twxmas Borrel. En deze wordt naar verluidt "groter en leuker dan ooit". Geheel in het thema 'Future Xmas' organiseren Brechtje de Leij, Rik de Fluiter en Nina Kornaat namelijk een futuristisch experiment. En dat is niet alleen interessant voor de aanwezigen, maar ook voor jou thuis voor de joubuis. Want dankzij een livestream - via de satelliet maar liefst - krijg je de toekomst ook gewoon in huis! Through space and back!

De livestream

Trendwatching in de Hangout

De Twxmas Borrel wordt geopend met een Trendwatching Google+ Hangout on Air. Daarin zal een aantal van "de belangrijkste (online) influencers" hun blik op de nabije toekomst werpen en de belangrijkste trends voor 2014 op hun vakgebied delen onder leiding van trendwatcher Richard Lamb. De Hangout zal hier op Marketingfats, sterker nog: in deze blogpost, te volgen zijn vanaf ca. 20.30 uur. Dus laat je inspireren, ook als je thuis bent. Dan neem je die borrel er gewoon lekker zelf bij!

Dit zijn de influentials die - op hoog tempo, want in ca. 4 minuten elk - hun 3 trends voor 2014 zullen geven:

  1. Brendan Thesingh (Thesingh Digital Consultancy): Google+
  2. Arjen Douwes (Intergamma): eCommerce
  3. Ben van der Burg (Triple IT): online media
  4. Sander Stallinga (Sanoma): online news 
  5. Herman Couwenbergh (Twittermania): social media
  6. Xaviera Ringeling (42bis / Content Collective): content strategy
  7. Lara Ankersmit (NOS): nieuwe media
  8. Rik de Fluiter (Feller Media): online video
  9. Dimitry (Dim) Vleugel (Androidworld): mobile
  10. Stefan Noordhoek (ZZESTO / DUTCHANDDONTS): gamification
  11. Dimitri Lambermont (@copydimitri / deonlinecopywriter.nl): online communicatie
  12. Bart Hufen (BrandNewGame): gamification
  13. Lieke Lamb (trendwatcher.com): trendwatching

Experiment

Er geldt een voorbehoud voor deze Hangout on AIR. Feller Media en United gebruiken namelijk voor de eerste keer in Nederland een satellietverbinding voor een Hangout. De locatie van de Twxmas Borrel, Blijburg aan Zee, ligt zo afgelegen, dat de 'normale' internetverbinding niet toereikend is. Dat betekent ook dat het beeld niet van HD-kwaliteit zal zijn; het is al een technisch kunststukje om de Hangout vanaf deze locatie te streamen.

Overigens wordt sowieso alles opgenomen, wél in HD-kwaliteit, zodat je de dag erna in ieder geval de compilatie kunt terugkijken, ook hier op Marketingfacts.


Geplaatst in

Delen

0
4


Er zijn 7 reacties op dit artikel

  • Wordt de link naar de livestream nog aan deze blogpost toegevoegd?

    geplaatst op
  • @Annemieke: ja, dat gebeurt tussen 19.30 en 20.30u vanavond, omdat de link dan pas beschikbaar is.

    geplaatst op
  • @Bram een beetje handige techneut maakt met z'n ogen dicht nu een vanzelf sprekende url (zoals b.v. http://tm8.nl/twxmas2013-live-stream ) die dan vanavond naar de stream URL ipv deze url forward... en presto..

    geplaatst op
  • @Greg: ik ben geen techneut, maar een short-url kan ik idd wel aanmaken (check bit.ly/twxmas2013). De stream zal geëmbed worden in deze post zodra de embedcode beschikbaar is. En dat valt wat lastiger voor te bereiden...

    geplaatst op
  • Gaaf, maar ik ga 'm morgen kijken. Heb een belofte gedaan aan m'n dochters....... #tvoh ;)

    geplaatst op
  • Een samenvattinkje zou mooi zijn! Anyone?

    geplaatst op
  • @Bob: je krijgt een heel jaar samengevat in 1 uur video of 10 minuten lezen, wat wil je nog meer? :)

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.