Online Tuesday #46: Online vs muziek - de impact van disruptie

Online Tuesday #46: Online vs muziek - de impact van disruptie

Hoe vaak is niet geroepen dat de muziekindustrie achter de feiten aanloopt? In ieder geval al 15 jaar, sinds de start van Napster in 1999. De paradox is nu, dat de muziekindustrie vooroploopt als het gaat om disruptie: als geen ander kennen de oude en nieuwe partijen de impact die internettechnologie op een sector kan hebben.

Tijdens Online Tuesday #46 gaan we leren van die partijen. Horen wat die impact was én is en hoe je ermee om kunt gaan, op in kunt spelen en zelfs van kunt profiteren.

Sprekers

Inschrijving

De inschrijving opent vandaag om 12.00 uur ('s middags). Dan worden de eerste 200 plaatsen vrijgegeven. Inschrijven doe je hierrr!

Ben je te laat en zijn die plaatsen vergeven? Geen probleem! Volgende week op dinsdag 3 juni om 12 uur volgt een (kleinere) tweede ronde van extra inschrijvingen. Dan is het ook pas mogelijk om je aan te melden voor de wachtlijst (zodra de 'normale' inschrijving vol is).

Partners en sponsoren

Online Tuesday is het maandelijkse event over online marketing dat wordt georganiseerd door Marketingfacts, Traffic4U, NEWPEOPLE en DQ&A Media Group.

De events worden mede mogelijk wordt gemaakt door onze sponsoren Microsoft, MeasureWorks en Massarius. De videoregistratie en livestream worden verzorgd door Event Producent.

Credits afbeelding: elPadawan, licentie: CC BY (Commercieel hergebruik, inclusief aanpassing)

Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.