Microsoft gaat strijd aan met iPod

13 februari 2006, 09:13

Microsoft, ‘s werelds grootste copycat, kan ‘t niet langer aanzien dat de markt voor draagbare muziekspelers al jaren in handen van Apple is. En is daarom in gesprek gegaan met een aantal hardwarefabrikanten.

Carl Mangold
Video Advertising & Content Producer bij Carl Mangold

Carl Mangold produceert video advertising en -content voor online marketing, van concept tot en met oplevering. Én realiseert en optimaliseert het bereik ervan, op basis van in overleg gedefinieerde KPI's. “People around the world are now watching 1.000.000.000 hours of Youtube’s incredible content every single day!” (Cristos Goodrow, Youtube) “We move towards a world where video is at the heart of all our services” (Mark Zuckerberg, 27 juli 2016) “Video is where all of media is headed right now. There is no more valuable piece of property or entity then video in the world of media at all.” (Casey Neistat, 6 sept. 2016)

Categorie
Tags

2 Reacties

    media

    Apple heeft een paar jaar mogen profiteren van de hype rondom de iPod; binnen enkele jaar is de mp3-speler (van welke fabrikant dan ook), een commodity.


    13 februari 2006 om 09:30
    Sjaan

    Wel grappig dat iedereen altijd vergeet dat Bill Gates een aandeel heeft in Apple.


    13 februari 2006 om 10:30

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!