Je bekijkt een artikel van BBP Media
partner

Leer de kunst van personalisatie tijdens Multichannel 2016! #adv

15 april 2016, 08:30

20 & 21 april, DeFabrique, Utrecht

Kom GRATIS naar de derde editie van Multichannel Conference op 20 & 21 april 2016 in DeFabrique in Utrecht. Met ruim 150 sessies in twee dagen is er voor ieder wat wils. Sommige sessies zijn al vol, dus wacht niet te lang en registreer je snel!

Hoe goed ken je je klant nu eigenlijk? De belangrijkste uitdaging anno 2016 ligt in hoe je een persoonlijke relatie met je klant opbouwt én behoudt. Voelt hij zich langere tijd vertrouwd met je bedrijf, dan kan hij als ‘ambassadeur’ heel waardevol zijn.

De wensen en behoeftes van je klant kun je alleen kennen door hem in zijn volledige customer journey te vinden op alle touchpoints die hij gebruikt in zijn reis. Offline, online en mobiel; de kanalen worden continu door elkaar gebruikt, maar de klant verwacht in elke channel dezelfde ervaring met je onderneming.

Hoe creëer je zo’n gepersonaliseerde, consistente klantreis over alle kanalen? En welke technologieën (beacons, big data, marketing automation) kunnen je daarbij helpen? De Multichannel Conference op 20 en 21 april is hét (gratis) kennisevent voor professionals in e-commerce, marketing en klantcontact die volledig geïnformeerd willen worden over trends en ontwikkelingen in hun vakgebied.

Ben je klaar om je content te mixen? En wil je meer weten over:

Hoe Dekbed Discounter de sleeping customer wakker houdt

De waarde van klanttevredenheid bij Transavia

De 10 klanterinteractie trends in 2017-2020

10 e-mailmarketing trends voor meer conversie

Hoe u het verhaal verkoopt, in plaats van het product

Multichannel contact management @ IKEA Belgium

Hoe u van een ton naar een miljoen omzet groeit

En nog veel meer?

Kom dan GRATIS naar de derde editie van Multichannel Conference op 20 & 21 april 2016 in DeFabrique in Utrecht. Sommige sessies zijn al vol, dus wacht niet te lang en registreer je snel!

Mix je eigen content

Meld je gratis aan

BBP Media is een onafhankelijk B2B-mediabedrijf, dat al meer dan tien jaar is gespecialiseerd in het bieden van relevante vakinformatie. Via crossmediale platforms richt BBP Media zich op ondernemers en professionals in de Nederlandse marketingsector, de e-commerce sector en de customer service branche. Daarnaast is BBP Media internationaal actief als informatieleverancier in de e-commerce markt. Inmiddels heeft de organisatie met de Global E-commerce Summit in Barcelona en de website E-commercefacts.com een aanzienlijke internationale positie opgebouwd. Voor vergaring en ontsluiting van de vakinformatie werkt BBP Media nauw samen met branchepartijen zoals verenigingen en associaties. Tot het portfolio van BBP Media behoren onder meer MarketingTribune, Shopper Marketing Update, Twinkle en CustomerFirst.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!