iBOOD, de Nederlandse Woot?

28 oktober 2005, 08:46

iBOOD (internet’s Best Online Offer Daily), zet elke dag om middernacht ??n nieuwe aanbieding op het internet, die slechts 24 uur geldig is. De site is nog maar enkele weken online, maar heeft over belangstelling niet te klagen aldus Zibb.nl.

Ziet er goed uit en lijkt erg op het spraakmakende online marketing-concept Woot! dat eerder internationaal veel aandacht kreeg. Ik mis wel de RSS-feed bij iBOOD of heb ik die over het hoofd gezien?

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

3 Reacties

    mangold

    Hmmm, 1,6 miljoen euro / 3 * 30 dagen / 19 landen = nét geen 1000 euro per dag, per land.


    8 maart 2006 om 08:04
    Joost

    En nu hebben we er itoko.nl bij! Zelfde idee, maar dan beter!


    9 mei 2006 om 20:36
    Bobby

    iBOOD heeft inmiddels een RSS feed en de aanbiedingen zijn de laatste tijd behoorlijk scherp.

    Vind dat soort sites wel gaaf, maar bij itoko is het ongeveer onmogelijk om lid te worden. Tis mij in elk geval niet gelukt 🙁


    8 augustus 2006 om 05:59

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!