Horecabaas Willem Tieleman: “Hard zijn is functioneel, maar niet altijd een goed idee”

Horecabaas Willem Tieleman: “Hard zijn is functioneel, maar niet altijd een goed idee”

De Rotterdamse horecakoning Willem Tieleman wordt geroemd om zijn creativiteit. Maar hij kan ook heel erg boos worden. “Hard zijn is functioneel, maar niet altijd een goed idee."

Tieleman nam zijn boosheid te vaak mee naar huis, maar heeft dat nu veranderd. "Ik heb een speciale opleiding gevolgd." Die opleiding is Phoenix. "Mijn doel was om de opvoeding van mijn kinderen te verbeteren, omdat ik te hard voor ze ben geweest." 

Tielemans is het jongste kind thuis. "Er is altijd strijd tussen de jongste en de oudste. Daar wordt je hard van. De opleiding heeft me zachter gemaakt." 

Samen met zijn broer runt hij Brotherhood, een bedrijf met onder meer de Euromast onder zijn hoede. Eerder verkochten ze bekende namen zoals Hotel New York en Loos. 


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.