Hoe wordt jouw merk een contentheld? #adv

2 januari 2017, 10:00

Merken moeten in beweging komen, want wie stil staat sneuvelt als eerste. Maar ja, hoe spring je nu in op al die contentontwikkelingen? Tijdens het Branded Content Event op 2 februari vertellen sprekers van Sanoma/SBS, The Post, Nespresso en Tele2 hoe jouw merk een contentheld wordt en je de ‘hype’ voorbij komt.

Koop nu jouw tickets!

Het Branded Content Event staat deze editie in het teken van de relevante vraag: ‘contentmarketing: hype or hero?’. Op 2 februari vertelt onder andere Willem-Albert Bol van de Persgroep Nederland over de rol van aandacht in branded content. Hoe kun je, met sturing, gebruik maken van de impact van jouw merkverhaal? En waar is branded content geschikt en minder geschikt voor?

Koop nu jouw tickets voor het event!

MarketingTribune is een vakblad voor de marketingprofessional. De primaire doelgroep bestaat uit beslissers in marketing zoals marketingdirecteuren en - managers, productmanagers en directieleden met marketing in hun portefeuille. Daarnaast is MarketingTribune interessant voor beïnvloeders in marketing zoals consultants en adviseurs. Met nieuws, achtergronden, praktijkcases, research en persoonlijke blogs presenteert en duidt MarketingTribune in een tweewekelijks magazine het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!