Hoe social is jouw service? Ontdek het tijdens het Social Service Congres #ADV

Hoe social is jouw service? Ontdek het tijdens het Social Service Congres #ADV
, BBP Media

Webcare heeft klantcontact een persoonlijker tintje gegeven. We ‘praten’ meer in de taal van de klant en sluiten interacties af met eigen initialen. Mooie stappen, maar volgens consumenten lang niet voldoende. Hoe moet je wél met je klanten communiceren via social media? Kom naar het Social Service Congres en ontdek het zelf!

Organisaties ontdekken meer en meer de mogelijkheden van social media in klantenservice. Het begon met klachtenmanagement: luisteren naar klanten om klachten zo snel en goed mogelijk te verwerken. Vragen om advies via social media vormt de volgende stap. Nog een stap verder is social selling: commerciële kansen oppakken. De klant van nu vraagt overall om meerwaarde: snelle feedback, handige tips die het gebruik van een product of dienst verbeteren en vooral persoonlijke, op maat gesneden social service. Kom naar het Social Service Congres in Nieuwegein en leer van collega’s en experts. 

Bekijk het programma en meld je aan


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.