Toekomst van Betalen

Download nu de Marketingfacts Special over de toekomst van betalen

Download nu de Marketingfacts Special over de toekomst van betalen

Veel marketeers zijn conversiegedreven. Zij be­studeren hoe mensen de contacten met hun merk ervaren, welke touchpoints er zijn en waar mensen afhaken in het proces ­om vervolgens op die punten in te grijpen en te optimaliseren. Kunnen we de conversie ook sturen door de introductie van nieuwe betaalmethoden? Lees het in de derde Marketingfacts Special. 

Een van de belangrijkste touchpoints in de relatie tussen en klant en een merk of organisatie betreft de betaling van een product of dienst. Sterker nog: het is veelal het punt waarop de klantrelatie vorm krijgt ­tot dat moment betreft het immers slechts een potentiële klant. 

Daarom is het interessant in de gaten te houden welke ontwikkelingen ons te wachten staan op het vlak van betalen. Kunnen we de conversie ook sturen door de introductie van nieuwe betaalmethoden? Kunnen we een betaling mogelijk maken binnen een gesprek met een klant, zoals in WhatsApp of Facebook Messenger? Welke uitdagingen komen daarbij kijken en welke partijen spelen in dat proces een rol? Spelen banken straks nog een rol als we onderling makkelijk geld overmaken? Of als we betalingen gaan verrichten via de blockchain? En wat als apparaten straks zelfstandig transacties gaan uitvoeren?

Dat zijn de onderwerpen die in deze Special aan de orde komen. Lees en bereid je voor op die toekomst. Want wie dat niet doet, betaalt in de toekomst de rekening

Download de Special over de toekomst van betalen.

Download

Interessante content? Bekijk hier alle artikelen in de special Toekomst van Betalen


Delen

0
1


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.