Dit zijn de deelnemers bij Online Tuesday’s The Floor is Yours!

2 december 2014, 12:15

2014 is geen uitzondering: ook de december-editie van Online Tuesday van dit jaar geven we graag het podium aan mensen met spannende ideeën en ‘disruptive innovations’ onder het motto ‘The Floor is Yours’. Enkele weken geleden riepen we je op in te zenden om je plek op het podium op te eisen. Uit alle inzenders hebben wij de afgelopen dagen een selectie moeten maken om de avond behapbaar te houden. En nu kunnen we je dus met trots melden wie de deelnemers zijn!

Deelnemers

Tijdens de avond krijgen de volgende mensen en ideeën/concepten/bedrijven/producten/diensten ieder maximaal 5 minuten ‘zendtijd’ (in willekeurige volgorde):

  1. Albin Bronkhorst – Fastr
  2. Henk-Jan Journée – Fibeo
  3. Aris Thijsen – Selly
  4. Bas van der Lans – case: iBeacons bij Beeld en Geluid
  5. Frido van Driem – ZEEF
  6. Bob Booms – Blended
  7. Koen Droste – Polarsteps
  8. Marian Pronk – ietsmooier.nl
  9. Pascal Boogaert – 112cam
  10. Julian Gijsen – KOLLEKT.FM
  11. Robin Doezie – GoBoat
  12. Evelyn Steenbergen – Clevver

De jury, dat ben ook jij!

Zoals al eerder bekendgemaakt, zullen alle pitches worden beoordeeld door een bekwame jury, bestaande uit Heleen Dura – van Oord, Bert-Jan ten Kate en Yme Bosma. Zij zullen een winnaar kiezen.

Maar natuurlijk mag jij ook gewoon je mening geven, want met dank aan Sendsteps is er ook dit jaar weer een publieksprijs! Dus ben je erbij? De inschrijving voor The Floor is Yours start vanmiddag om 14 uur en vindt zoals altijd plaats via Meetup.com!

Partners en sponsoren

Online Tuesday is het maandelijkse event over online marketing dat wordt georganiseerd door Marketingfacts, Traffic4U, NEWPEOPLE, DQ&A Media Group en PostNL.

De events worden mede mogelijk gemaakt door onze sponsoren Nextail, MeasureWorks en Massarius.

Bram Koster
Senior consultant bij Evolve

Ik werk als consultant bij Evolve, een bureau dat is gespecialiseerd in het verbeteren van de interne communicatie en interne processen met behulp van interne sociale media. Was voorheen hoofdredacteur bij Marketingfacts en betrokken bij o.a. Online Tuesday en NIMA.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!