Ben jij klaar voor de consument van 2020? #ADV

22 januari 2015, 09:30

Internationale concurrentie, steeds slimmere technologie en een nieuwe generatie consumenten. Ben jij klaar voor 2020? Wacht niet af maar bereid je nu voor! Koop het boek ShoppingTomorrow en leer hoe je jouw e-commercebedrijf klaarstoomt voor de toekomst. Dit innoverende en praktische boek is onmisbaar voor iedere (web)winkelier. Bestel het boek snel! Gebruik de kortingscode MF2020 en betaal slechts 20,20 euro in plaats van 34,95 euro!

“Hoe winkelt de consument in 2020 en hoe kan b2c verkopend ondernemend Nederland succesvol inspelen op de grote veranderingen die gaan komen?” Met deze vraag vertrokken ruim 660 experts uit de retail-, reis- en financiële industrie op een onderzoekstocht, Shopping2020. Het boek ShoppingTomorrow is het resultaat van twee jaar onderzoek en praktijkervaring van dertig expertgroepen die de volledige e-commercesector in Nederland vertegenwoordigen.

Duidelijke adviezen en tips

Wat zijn de belangrijkste technologische ontwikkelingen in de customer journey? Welke invloed gaan e-commercegiganten als Amazon, eBay en Alibaba hebben op de Nederlandse retail? Hoe kun je de consument van de toekomst (blijven) bereiken? De antwoorden op deze, en nog vele andere, vragen vind je in het nieuwe boek ‘ShoppingTomorrow: Bent u klaar voor de consument van 2020?’.

Onder andere de volgende onderwerpen komen aan bod: (agile) strategy, cross-border (e-)commerce, omnichannel-organisatie & -architectuur, retailconcepten, de (slimme) winkel, commerce-platformen, wetgeving, belastingen, branding & experience etc. Het boek bevat duidelijke adviezen en tips waarmee je je goed kan voorbereiden op de toekomst. Na het lezen van dit boek weet je welke veranderingen eraan komen en hoe je jouw organisatie klaarstoomt voor de consument van de toekomst.

Bestel het boek!

Wil jij ook goed voorbereid de toekomst in? Bestel dan het boek ShoppingTomorrow!

Klik hier om het boek te bestellen. Gebruik de kortingscode MF2020 en betaal slechts 20,20 euro in plaats van 34,95 euro

Anderen over ShoppingTomorrow

Daniel Ropers, managing director bol.com: “ShoppingTomorrow geeft waardevolle inzichten die beslissers in staat stellen om de juiste keuzes te maken”.

Joost Romeijn, CEO Sundio Group: “De impact van Internet op verkopen aan de consument kan niet worden onderschat. ShoppingTomorrow geeft duidelijke adviezen en tips hoe hier mee om te gaan”.

thuiswinkel
Thuiswinkel.org

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!