SportNext lanceert SportNext Magazine

16 januari 2012, 07:28

Sportmarketing platform SportNext komt met een heus printmagazine. “Met trots presenteren we het brede sportmarketingvakblad SPORTNEXT Magazine. Het blad, van de makers van Sport & Strategie, brengt interviews met internationaal gewaardeerde sportprofessionals en achtergronden uit de innovatieve wereld van sportmarketing”, laat SportNext weten.

In de eerste editie zal onder andere een interview met Hans Erik Tuijt (Global Manager Activiation bij Heineken) en Jan de Jong (algemeen directeur NOS) verschijnen. Gijsbregt Brouwer introduceert daarnaast een nieuw sponsorconcept en Nico Dijkshoorn introduceert een nieuwe sponsor. Tot slot nemen Nike+ en Adidas miCoach het tegen elkaar op en staan Van Persie en Sneijder recht tegenover elkaar voor wat hun activiteiten op Facebook en Twitter betreft.

De eerste editie is gratisch voor de online bezoekers, je kunt hem hier aanvragen.

Danny Oosterveer
Data-gedreven digital marketeer bij Datasexual

Data-gedreven digital marketeer. Resident bij Amdax en Woonduurzaam. Daarnaast vertel ik vaak als spreker over data-gedreven marketing. Auteur van het boek Data-bedreven marketing. Eén van de twee Groene Nerds.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!