ADV: Overtuig de boardroom van de waarde van social media

8 februari 2010, 09:21

Social media zijn het stadium van de hype allang voorbij. Marketeers en communicatieprofessionals zien de toegevoegde waarde van social media en passen de verschillende mogelijkheden meer en meer toe. Maar waar ze nog vaak op stuklopen is interne scepsis over rendement en resultaten.

Deirdre Breakenridge, o.a. auteur van diverse managementbestsellers over interactieve marketing en communicatie, weet als geen ander de waarde van social media voor organisaties in het juiste perspectief te plaatsen. De structureel veranderde markten waarbij consumenten de wijze van interactie bepalen zijn daarin leidend. Tijdens het Social Media Congres op 18 februari reikt zij marketing- en communicatieprofessionals de bouwstenen aan om een overtuigende social media strategie te ontwikkelen. Wilt u ook de juiste argumenten om uw baas te overtuigen van de waarde van social media voor uw organisatie? Kijk dan snel naar deze speciale aanbieding voor Marketingfacts.nl lezers.

Van april 2007 tot juni 2011 was ik freelance editor/ communitymanager / hoofdredacteur bij Marketingfacts. Tussendoor werkte ik bij Insites Consulting, IDG Nederland, Saatchi&Saatchi;/Leo Burnett (voor Samsung) en voor onderzoeksbureau WUA. Vanaf 1 november 2021 vorm ik samen met Luuk Ros de hoofdredactie van Marketingfacts.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!