WK Veiling

1 juni 2006, 10:39

Normaal gesproken geen eigen publiciteit hier, maar dit moet de moeder van alle veilingen zijn!

Alle spelers hebben hun eigen wedstrijdshirt met naam en nummer voorzien van hun handtekening, en de volledige opbrengst wordt geschonken aan de Johan Cruyff Foundation.

Maarten Roelofs Manager Online Marketing & Sales Speurders.nl. Hiervoor ilse Media en Wanadoo. Van origine systeembeheerder (Unix, Cisco etc). Eerste activiteiten met internet in 1995, 'IPC', website ontwikkeling. Gelukkig voor het uiterlijk van het internet ben ik hier niet mee doorgegaan. Specifieke interessen zijn technologie en internet en de ROI van online marketing. Internet marketing is naar mijn mening de hoeksteen van elke marketingcampagne. Een campagne die zich niet op internet kan bewijzen moet ernstig heroverwogen worden. Kan zich ergeren aan uitspraken als 'alles wordt TV', het is namelijk net omgekeerd: 'alles wordt internet'

Categorie
Tags

6 Reacties

    Peter Bonjernoor

    Beetje jammer dat alle Surinaamse voetballers ook witte armen hebben… 😉


    1 juni 2006 om 10:57
    Kasper Katje

    Goed initatief! Er is mail onderweg


    1 juni 2006 om 10:58
    Edwin

    Wel top om te zien dan Marco zelf ook mee gaat doen 😉 met zijn nummer 9 shirt…

    Daar had toch niemand meer op gerekend…


    1 juni 2006 om 12:04
    keeskos

    Die Cruijff Foundation is flink bezig. Op WKBELEGGEN.NL kan je in aandelen handelen van de WK teams en een shirt winnen, gesigneerd door niemand minder dan Johan Cruijff.


    3 juni 2006 om 03:20
    A.Kolk

    ls,

    zo kom ik niet bij http://www.wkbeleggen.nl . Wat moet ik doen om daarop te komen of is Robeco weer

    een zeer onduidelijk.

    Groeten,

    A.Kolk


    6 juni 2006 om 07:49

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!