Wat was hot in de blogosfeer in 2005?

27 december 2005, 08:03

Eind vorig jaar werd het woord weblog door Merriam-Webster uitgeroepen tot woord van het jaar 2004. In 2005 is de weblog definitief doorgebroken en hebben ze een grote rol gespeeld in de dagelijke nieuwsvoorziening. Of het nu om politiek, entertainment, maatschappelijke of zakelijke gebeurtenissen ging, weblogs waren vaak sneller en completer dan de traditionele media. BlogPulse blikt terug in de special 2005 year in review.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

1 Reactie

    media

    Bas, Google Trends en Blogpulse Trends doen twee verschillende dingen en zijn daarmee niet te vergelijken. De eerste kijkt naar het aantal keer dat er op een term is gezocht; de tweede naar het aantal keer dat er over is geschreven. Vraag en aanbod dus.


    11 mei 2006 om 02:36

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!