SNT onderdeel van de Webhelp Group #adv

23 april 2014, 07:36

Nieuwe naam voor Nederlands marktleider in customer experience management

SNT gaat per 23 april 2014 verder als onderdeel van de Webhelp Group onder de naam Webhelp Nederland. Met deze samenwerking maakt Nederlands marktleider in klantcontact deel uit van de Webhelp Group, een van de grootste Europese outsourcers.

Synergie en internationale mogelijkheden

De samenwerking biedt veel nieuwe kansen. Zo kunnen opdrachtgevers profiteren van de synergiën in ervaring en kennis en het uitgebreide internationale netwerk van de Webhelp Group. Na meer dan 28 jaar onder de naam SNT de markt van klantcontact gediend te hebben, is dit voor SNT een mooie stap. CEO Gert-Jan Morsink: “Binnen de Webhelp Group hebben we elkaar, en daardoor onze klanten, veel te bieden. Vooral op het gebied van ICT en het vanuit Nederland ondersteunen van internationaal opererende klanten biedt de samenwerking mooie kansen.”

Multichannel

Klantcontact bevindt zich steeds meer in het digitale domein. Optimale ondersteuning van deze ontwikkeling door de Webhelp Group biedt bedrijven alle kans om zich te onderscheiden. Morsink vertelt: “De groei van e-mail, chat en onlinekanalen is groot en we beschikken nu over een geavanceerd multichannel contact center.”

Over de Webhelp Group

Webhelp is een toegewijde customer relationship managementorganisatie die haar klanten een toonaangevende en marktleidende multichannel ervaring biedt. De aankoop van SNT is de tweede in korte tijd voor de in Frankrijk opgerichte Webhelp Group, en volgt op de acquisitie van HEROtsc in het Verenigd Koninkrijk. Webhelp heeft verder vestigingen in België, Zuid-Afrika, Marokko, Roemenië en Madagaskar. In totaal bestaat de Webhelp Group nu uit 45 contact centers met meer dan 22.000 medewerkers en is de derde partij op de Europese markt.

Voor Nederland blijven het Amersfoortse hoofdkantoor en de contact centers in Zoetermeer, Ede, Tilburg, Groningen, alsmede de offshorelocatie in Paramaribo en dochteronderneming Annie2Connect in Amsterdam gehandhaafd. De Nederlandse organisatie heeft 3500 medewerkers.

Meer over Webhelp: bezoek de website Webhelp.nl.

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De postings op de site worden door de redactie beoordeeld en ingepland en als we er tijd voor vinden, schrijven we zelf een artikel. Als redactie zijn we ook verantwoordelijk voor de samenstelling van het NIMA Marketingfacts Jaarboek en we treden ook geregeld op als moderator of presentator bij events met vakgenoten. In het colofon vind je onze contactgegevens.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!