Laatste kans: voor speciaal tarief naar Eric Ries (The Lean Startup)

Laatste kans: voor speciaal tarief naar Eric Ries (The Lean Startup)
,
@marketingfacts

The Lean Startup is een belangrijk boek en een belangrijke filosofie voor veel ondernemers en krijgt veel belangstelling - dat bleek wel tijdens de drukbezochte Online Tuesday-sessie in november over dit onderwerp. Des te meer reden om de schrijver van het boek, Eric Ries, naar Nederland te halen. En dat is wat Live on Demand dus doet. De enige vraag is nog: ben jij er ook bij? Alleen deze week nog kan dat tegen een speciaal tarief, dat nog eens extra superduperspeciaal is met de speciale kortingscode voor jouw als Marketingfacts-lezer!

Profiel

Eric Ries is ondernemer, blogger en auteur en de grondlegger van de Lean Startup-beweging. The Lean Startup beschrijf een nieuwe strategie voor startups om hun resources zo efficiënt mogelijk te verdelen. Het boek 'The Lean Startup: How Today's Entrepreneurs Use Continuous Innovation to Create Radically Successful Businesses' verscheen in 2011. Sindsdien hebben verschillende hightech-bedrijven deze filosofie omarmd, zoals Intuit, DropBox, Wealthfront, Votizen, Aardvark en Grockit.

Ries' blogposts, adviezen en boeken hebben hem tot een mediapersoonlijkheid gemaakt die is verschenen bij/in o.a. Reuters, CNBC, MSNBC, The Wall Street Journal, TechCrunch, The New York Times, Inc. Magazine, Forbes en Wired Magazine.

Live on Demand

Live on Demand is het crowdfundingplatform voor live events, dat je in staat stelt een evenement te organiseren met jouw favoriete spreker, auteur of artiest. Het organiseerde of initiatief van fans o.a. events met Ricardo Semler en Rory Sutherland, maar ook een concert van de S.O.S. Band.

En nu haalt het dus Eric Ries naar Nederland en wel op maandag 2 maart 2015. Deze crowdfunding campagne is gestart door 4 Eric Ries-fans (Karen van der Kolk, Tessa Sterkenburg, Thijs Sprangers en Robbert van Geldrop) en wordt gesteund door onder meer eFocus, Philips, Sanoma en ING en accelerators Rockstart en Startup Bootcamp.

Er zijn nog maar 13 tickets beschikbaar voor het tarief van 295 euro - nee, van 245 euro!!! - want daarna gaan de prijzen omhoog. Dus schrijf je zo snel mogelijk in!

Details

  • Datum: 2 maart 2015
  • Tijd: 9-14 uur
  • Locatie: B. Amsterdam (Johan Huizingalaan 763a, Amsterdam)
  • Kosten: 295 euro (excl. BTW), maar met de kortingscode MF14 krijg je 50 euro korting en betaal je dus maar 245 euro (excl. BTW)! Let wel, deze prijs geldt alleen nog deze week, de korting is ook naderhand bruikbaar.

Programma

  • 08:00 - 09:00 uur: Registratie 
  • 09:00 - 09:30 uur: Opening 
  • 09:30 - 10:30 uur: Keynote Eric Ries 
  • 10:30 - 11:00 uur: Koffie + meet & greet / boeksignering 
  • 11:00 - 13:00 uur: Cases & debat met Eric Ries en panel*
  • 13:00 - 14:00 uur: Lunch 
  • 14:00 - 17:00 uur: Rondetafeldebatten (georganiseerd door partners)

* Cases en debat

Als onderdeel van het programma zullen vier bedrijven cases presenteren, die raken aan de hoofdthema's van The Lean Startup: het minimum viable product, innovation accounting, de build-measure-learn cycle en het verschil tussen de implementatie van The Lean Startup bij startups en corporates. De cases zullen worden gepresenteerd door 2 startups, Peerby en Twoodo, en 2 corporates, Philips en Sanoma. Na elke casepresentatie zal er een discussie zijn met Eric Ries.

Registratie

Voor meer informatie en de mogelijkheid om een ticket te bemachtigen, kijk op de website van Live on Demand!

Credits afbeelding: Betsy Weber, licentie: CC BY (Commercieel hergebruik, inclusief aanpassing)

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.