De klant is klaar voor een goed gesprek, nu de adverteerder nog

20 oktober 2004, 15:10

Vorige week is in samenwerking met ReclameWeek een experiment uitgevoerd waarbij een voorpublicatie van een artikel is geplaatst op dit weblog. Op basis van de reacties heeft vervolgens Niels Schultz (ReclameWeek) het definitieve artikel geschreven. Uiteraard wil ik jullie het resultaat (aangepast artikel en selectie van reacties) niet onthouden: deel1 en deel2.

Iedereen dank voor de medewerking en ik hoor graag van jullie of er interesse is om dit vaker te doen (uiteraard over andere onderwerpen).

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

2 Reacties

    Edwin Duys

    Wat denk je. Perfecte manier om een gedegen verhaal in elkaar te zetten en te toetsen. Komt de professionaliteit en dus ook de uiteindelijke lezers alleen maar ten goede.


    20 oktober 2004 om 15:27
    Robert

    Leuk experiment, zou het inderdaad aardig vinden om dit vaker te zien. Vraag me wel af of je in de print-uitvoering niet iets verder moet gaan dan nu is gebeurd. En hoe ga je om met de anonieme reacties?


    21 oktober 2004 om 06:02

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!