Copaco introduceert nieuw verkoopconcept

11 december 2003, 07:24

Copaco Nederland heeft in samenwerking met HP een nieuw sales en marketing concept ontwikkeld: IT Business Points. Deze bestaat uit een centrale webwinkel en lokale webwinkels van deelnemende wederverkopers.

Na een testfase, die 1 augustus 2003 is gestart, zijn de centrale IT Business Points webwinkel en de ‘lokale’ IT Business Point winkels van de deelnemende wederverkopers officieel live. De ‘dealers’ kunnen met IT Business Points in het mkb-segment additionele omzet, leads en naamsbekendheid realiseren.

Het concept biedt de deelnemers, leads en orders vanuit een centrale webwinkel (http://www.it-businesspoints.nl) die door Copaco Nederland wordt verzorgd. Van daaruit wordt de bezoeker op de website doorgelinkt naar de webwinkel van de dealer. Deze is identiek aan de centrale webwinkel, maar met vermelding van eigen logo, eigen prijzen, bedrijfsprofiel en de voorwaarden die de wederverkoper hanteert. Om de verkopen nog meer te stimuleren, wordt er geadverteerd in mkb-vakbladen, op websites en zoekmachines. Ook wordt wekelijks een HP actie e-mail naar duizenden klanten en prospects van de wederverkopers gestuurd.

Redactie:

http://www.computable.nl/

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

1 Reactie

    Bas

    Internet Frachise concept…


    11 december 2003 om 14:49

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!