Audi DNA: the perfect match!

20 september 2004, 15:40

Audi DNA: the perfect match!

Ik kreeg vandaag een email via adland met de uitnodiging om online deze exclusieve video voor de nieuwe Audi A3 Sportback te bekijken. Ben benieuwd wie als eerste doorheeft waarom deze video exclusief is 🙂

Wat mij betreft de ultieme vorm van gepersonaliseerde virale marketing!

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

3 Reacties

    robert

    leuk laatste shot…marco derksen…


    21 september 2004 om 05:58
    Peter van Teeseling

    Gefeliciteerd! 😉


    21 september 2004 om 06:04
    Peter

    Als ik het goed heb gezien dan zie je de naam ook in een ander fragment terugkomen. Op het computerscherm wordt een lijst met namen getoond. Ga ik nu door voor de koelkast? 🙂

    Opnieuw een briljante campagne van Audi overigens!


    21 september 2004 om 06:21

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!