[Advertorial] Ga met korting mee naar Masterclass bij Facebook, Twitter, LinkedIn, e.a. in Dublin

11 december 2013, 10:40

Na de uitverkochte editie in september is er nu een tweede kans voor digital en social marketeers om een verder uitgebreide editie te volgen van onze Masterclass on Tour. Volg unieke trainingen op de Europese hoofdkantoren van Google, Facebook, Twitter, HubSpot en LinkedIn in Dublin. De trainingen worden gegeven door experts van deze bedrijven! Dit jaar biedt het programma extra Marketing Tech input vanuit de VS door o.a. Acquia (Drupal), Yammer, Marketo en DataXu. Schrijf vandaag nog in op MasterclassOnTour.com met code 'Marketingfacts' voor 50% korting!

Programma

Welkom in de Dublin Docklands, het gebied bij de haven waar honderden nieuwe bedrijven zich hebben gevestigd. Deze digitale technologie-bedrijven komen vooral uit de VS en spelen allemaal een rol bij de snelle ontwikkelingen die er voor zullen zorgen dat de manier waarop we werken en leven, sterk zal veranderen.

Google, Facebook, Twitter, LinkedIn, Marketo en Hubspot hebben hun hoofdkantoren in de Docklands en zij waren afgelopen september gezamenlijk partner van de Masterclass Digital & Social Marketing.

Experts van deze bedrijven gaven elk een workshop van 90 minuten, op hun hoofdkantoor of op een centrale locatie dichtbij. De 40 deelnemers uit verschillende landen werden met een bus van workshop naar workshop gebracht, onderbroken door lunches en op de eerste avond een gezellige borrel in een echte Ierse pub.

De eerste editie was uitverkocht en op verzoek vindt er nu een tweede editie plaats van deze Masterclass met dezelfde partners, aangevuld met een extra aantal bedrijven die uit de VS worden ingevlogen. Tot nu toe hebben Acquia (Drupal), Yammer en DataXu hun deelname bevestigd; er worden nog een paar verwacht.

Zie hier het volledige programma van de tour.

Voor wie?

Gericht op zowel vertegenwoordigers van reclameburo’s, merken en e-commercebedrijven zullen tijdens de workshops de verschillende kenmerken worden belicht en hoe de verschillende media en diensten in te zetten. Zoveel mogelijk onderbouwd met business cases. Ook zullen mogelijkheden worden besproken hoe reclameburo’s extra omzet kunnen genereren en ook hoe merken en e-commercebedrijven een aantal marketingacties zelf kunnen initiëren.

Zou je graag naar Dublin willen komen? Aarzel niet en schrijf snel in. Het aantal plaatsen is beperkt en de aanmeldingen komen vanuit verschillende landen binnen.

Aan de uitverkochte eerste editie namen professionals deel met de volgende functies: Strategist, Art Director, Creative Director, Strategy Director, Strategiemaker, Strategiemaker, Project Manager, Social Media Expert, Director Foreign Investments, Marketing & Sales, CEO, Executive Creative Director, Head of Strategy, Owner, Managing Director, Managing Partner, Owner, Communications Executive, Direcor, Creative Director Art/Digital, Strategic Planner, Head of Strategy, CEO, Brand and Business Development Director, CEO, Digital Marketing Expert , Managing Director, Online Producer, Digital Director, Sr. Art Director, Strategic Business Consulting Director, Beleidsmedewerker, Webredacteur, Director Investment Relations.

Deze professionals waren afkomstig van deze bedrijven (veel bedrijven kwamen met meerdere personen!): Doorrood, Strategiemakers, Universal Music, Trendesign, Amsterdam Inbusiness, Frankwatching, DDB Belgium, Publicis Croatia, Enigma Consulting, Annica, Hella, Butter & Fish B.V., SSSS Orchestra, Saatchi & Saatchi Brussels, Publicis Belgium, Tangible UK, Unipupil, TRO, 6+1, Alken-Maes, ARA, Etcetera, eCake, Farber Strategies, Ministerie van Infrastructuur en Milieu, ABN AMRO, WSC Initiative, Impulzes, IDA, Bank of Ireland.

Doe mee!

Wil je meedoen aan deze unieke Masterclass on Tour? Registreer dan vandaag nog, want je krijgt maar liefst 50 procent korting!

In plaats van het normale tarief van €1.995 betaal je nu slechts €995 als je registreert met de code 'Marketingfacts'. Deze aanbieding is geldig tot 20 december of tot het aantal inschrijvingen van 40 is bereikt. De aanbieding van €995 is inclusief retourvlucht en twee nachten hotel in Dublin.

Deelnemende bedrijven

We zullen wederom de hoofdkwartieren bezoeken van Facebook, Google, Twitter, LinkedIn, HubSpot en Marketo. In aanvulling daarop zullen we ook een aantal platforms zoals Yammer, Acquia (Drupal) en DataXu invliegen vanuit de US.

Yammer

Yammer is een enterprise social network dat wordt gebruikt door meer dan 200.000 bedrijven wereldwijd, inclusief 85% van de Fortune 500-bedrijven. Na de start in 2008 is Yammer verkocht in 2012 aan Microsoft voor 1,2 miljard US$.

Acquia

Acquia is een commerciële aanbieder van open-source software, gericht op produkten, services en technische ondersteuning voor Drupal. Na de oprichting in 2007 door Dries Buytaert en Jay Batson werd Acquia gekozen tot de snelst groeiende software-aanbieder in Noord-Amerika.

DataXu

DataXu werd opgericht door MIT-wetenschappers op het gebied van lucht- en ruimtevaart, die gezamenlijk de code schreven voor het Mars-project van NASA. Ze richtten het OpenRTB-consortium op, wiens standaard voor ‘programmatic media’ door de IAB is aanvaard en nu in gebruik is bij meer dan 80 bedrijven. In augustus 2013 heeft Inc. magazine DataXu (als aanbieder van ‘programmatic marketing solutions for brands and agencies’) benoemd als het nummer-1 snelstgroeiende bedrijf (niet-beursgenoteerd) in de advertising- en marketingindustrie in de US.

Credits afbeelding: William Murphy/www.streetsofdublin.com (CC)

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De postings op de site worden door de redactie beoordeeld en ingepland en als we er tijd voor vinden, schrijven we zelf een artikel. Als redactie zijn we ook verantwoordelijk voor de samenstelling van het NIMA Marketingfacts Jaarboek en we treden ook geregeld op als moderator of presentator bij events met vakgenoten. In het colofon vind je onze contactgegevens.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!