MoMo #13: Dennis Crowley van FourSquare

18 november 2009, 12:54

Save the best for last. Dat had de organisatie van MoMoAmsterdam (weer eens) goed gezien, afgelopen maandag in de Rode Hoed. Dennis Crowley, de bedenker van Dodgeball (zie: ‘Google snoeit stevig: Stekker uit Google Video en Dodgeball’) en de founder van FourSquare (zie ook: FourSquare, next Twitter?) spraakwatervalde mega-enthousiast over zijn sociale cityfriend guide. Ik kan nog meer zeggen. Doe ik niet. Kijkt! 😉

Van april 2007 tot juni 2011 was ik freelance editor/ communitymanager / hoofdredacteur bij Marketingfacts. Tussendoor werkte ik bij Insites Consulting, IDG Nederland, Saatchi&Saatchi;/Leo Burnett (voor Samsung) en voor onderzoeksbureau WUA. Vanaf 1 november 2021 vorm ik samen met Luuk Ros de hoofdredactie van Marketingfacts.

Categorie
Tags

1 Reactie

    ewout@onedaycompany.nl

    yup. Altijd bijzonder als de toekomst je in de ogen staart. Bedankt voor de vid Momo en Matthijs.


    19 november 2009 om 21:32

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!