Winnaars Wehkamp’s Idee Kanjeractie bekend

23 februari 2007, 11:47

{title}

Een maand geleden riep Wehkamp haar klanten op om ideeën in te sturen, voor het nog verder verbeteren van haar zojuist geheel vernieuwde e-shop. En een minuutje geleden ontving ik ineens een vrolijk e-mailtje (van Joke Vrolijk, manager corporate & PR) met de mededeling dat ik de tweede prijs gewonnen heb, met mijn “Voeg een ‘vrouwen die dit rokje kochten, vonden deze laarsjes ook erg leuk’-functionaliteit toe”-idee.

Meer informatie zal ik nog even voor me houden; Joke’s e-mail is eigenlijk bedoeld om digitale portretfoto’s van de winnaars te verzamelen. Alle winnaars worden binnenkort namelijk met naam en foto op Wehkamp’s website bekend gemaakt, en hun ideeën worden gerealiseerd.

Carl Mangold
Video Advertising & Content Producer bij Carl Mangold

Carl Mangold produceert video advertising en -content voor online marketing, van concept tot en met oplevering. Én realiseert en optimaliseert het bereik ervan, op basis van in overleg gedefinieerde KPI's. “People around the world are now watching 1.000.000.000 hours of Youtube’s incredible content every single day!” (Cristos Goodrow, Youtube) “We move towards a world where video is at the heart of all our services” (Mark Zuckerberg, 27 juli 2016) “Video is where all of media is headed right now. There is no more valuable piece of property or entity then video in the world of media at all.” (Casey Neistat, 6 sept. 2016)

Categorie
Tags

3 Reacties

    mangold

    Ja, dat hebben ze goed bekeken. Voor vijf tientjes op de eerste rij 😉

    De eerste prijs is overigens een notebook. Met Windows OS. Ook al slim om mij die in elk geval niet te laten winnen 😉


    23 februari 2007 om 13:59
    mroumen

    En ze hadden zelf nog nooit van “The Long Tail” gehoord? Slechte nieuwe website ontwikkelaar dan …


    20 maart 2007 om 09:51

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!