Otto maakt er een puinhoop van

30 oktober 2006, 18:41

Otto maakt er een puinhoop vanZoals bekend was er vorige week een run op de bijna gratis TV’s bij de Otto. De postorderaar had een fraaie Philips TV voor slechts 99 euro op de site staan, een foutje zoals later bleek. Ondergetekende was er natuurlijk als de kippen bij om van dit foutje te profiteren, wie niet waagt wie niet wint nietwaar? Dus op donderdag mij geregistreerd, aangegeven dat ik een man ben en dat ik de nieuwsbrief niet op prijs stel maar de TV wel graag tegemoet zie…

Zaterdag post van Otto. ‘Geachte mevrouw Kampstra, helaas geen TV..’ Huh? ik had toch aangegeven dat ik een mannetje ben? Nou ja, een tweede foutje kan iedereen gebeuren… Maar raad eens wat ik vandaag in mijn emailbox tegenkom?!?!

Barry Kampstra
Managing director bij Daisycon

Barry Kampstra is één van de drie oprichters van Daisycon. Daisycon is in Nederland actief op het gebied van Cost-per-Click, Cost-per-Lead en Cost-per-Sale online marketing. Met ruim 30.000 aangesloten publishers mag Daisycon zich met recht marktleider op het gebied van performance based online marketing noemen. Zie ook LinkedIn.

Categorie
Tags

11 Reacties

    Patrick Vollebregt

    Een nieuwsbrief. Heb ik nou een tv gewonnen?


    30 oktober 2006 om 18:50
    Kasper Katje

    😛

    Er klopt idd weinig van daar, ik ben ook al een ‘vrouwtje’ volgens Otto en dat blijft ook zo of ik de gegevens nu 5 of 10x aanpas.

    Enige voordeeltje aan mijn kant is dat Otto geen LCD-TV’s heeft verkocht, de bestellers ze niet krijgen maar wij wel de commissie voor die sales hebben gekregen…dus toch een winnaar.


    30 oktober 2006 om 19:01
    media

    Gratis een weekendje beautysalonnen? 😉


    30 oktober 2006 om 19:02
    Lionel Petitiaux

    Een aanbieding voor de nieuwste Samsung Ladyphone


    30 oktober 2006 om 19:23
    Bertjan

    Dezelfde televisie voor 9,99 ?


    30 oktober 2006 om 20:50
    JM

    hier precies het zelfde verhaal :s ook voor vrouw aangezien en ongewenst toch een email :S:S:S


    30 oktober 2006 om 21:45
    birdman

    Wellicht even de vw van de Thuiswinkel org lezen en daar je beklag doen?


    31 oktober 2006 om 04:45
    Tasja

    Sorry voor al die cijfers, was vergeten dat het in een tabelletje stond. Excuus.


    2 november 2006 om 13:45
    jeroenmirck

    Maar ook dit is nogal schreeuwerig:

    ***********************Bericht***********************************


    2 november 2006 om 14:15
    thomas klok

    Mensen ga toch eens iets nuttigs doen!

    Denken dat je voor een dubbeltje op de eerste rang kan zitten. Loop niet zo te zeuren, ga werken. Wat een mentaliteit om je zo te gedragen. Zum kotsen. Als je een tv nodig hebt dan ga je ervoor werken.

    Typisch Nederlands om maar meteen weer een zeur&klaagclubje op te richten die vindt dat ze gelijk hebben. Je moet toch wel heel dom zijn om zo’n TV voor die prijs te willen hebben…


    3 november 2006 om 08:01
    jacob

    ja jee…een beetje dom om die tv alsnog te eisen. ga wat nuttigs doen.


    23 februari 2007 om 19:50

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!