Dove toont ‘de waarheid achter een fotoshoot’

15 oktober 2006, 11:25

Als ex modefotograaf (met zo nu en dan nog een leuk klusje) weet ik natuurlijk dat dat ab-so-luut geen ‘what you see is what you get’ vak is. Voor de 99% mensen die géén modefotograaf zijn (geweest) heeft Dove een onthullend filmpje online gezet.

Carl Mangold
Video Advertising & Content Producer bij Carl Mangold

Carl Mangold produceert video advertising en -content voor online marketing, van concept tot en met oplevering. Én realiseert en optimaliseert het bereik ervan, op basis van in overleg gedefinieerde KPI's. “People around the world are now watching 1.000.000.000 hours of Youtube’s incredible content every single day!” (Cristos Goodrow, Youtube) “We move towards a world where video is at the heart of all our services” (Mark Zuckerberg, 27 juli 2016) “Video is where all of media is headed right now. There is no more valuable piece of property or entity then video in the world of media at all.” (Casey Neistat, 6 sept. 2016)

Categorie
Tags

4 Reacties

    Elja

    Grappig, ik wilde deze video ook al net aan jullie doorgeven, maar jullie waren me al weer voor. 🙂

    Een erg grappige commercial (met een krachtige boodschap), wel wat omslachtig om het bij een echte fotoshoot zo aan te pakken natuurlijk. 😉 Op YouTube geeft de maker van dit filmpje aan dat de retoucher er 4 dagen Photoshop werk aan kwijt is geweest.

    Enne, nette foto’s Carl..

    Elja


    15 oktober 2006 om 13:18

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!