Webinar tip: hoe je met een sociaal intranet meer grip krijgt op je communicatie #adv

Gratis webinar met veel praktische voorbeelden en handvatten

Webinar tip: hoe je met een sociaal intranet meer grip krijgt op je communicatie #adv

De interne communicatie in veel organisaties laat nog wel eens wat te wensen over. In een tijd waar iedereen mobiel is, thuis werkt of op flexibele werktijden en plekken, is het vaak lastig om de juiste collega te pakken te krijgen. Of wat te denken van belangrijke informatie, zoals documenten, protocollen of projectdocumentatie? Om nog maar te zwijgen over de tientallen systemen die we gebruiken voor tijd- en salarisadministratie, project management of declaraties.

De bovenstaande situatie komt je waarschijnlijk bekend voor. Het zorgt ervoor dat medewerkers veel tijd kwijt zijn met zoeken. Het gevolg is veel onduidelijkheid en tijdverlies. Dat moet anders kunnen, toch?

Met een centrale plaats waar alle informatie voorhanden is, de communicatie in projectgroepen plaatsvindt en de belangrijkste systemen gekoppeld zijn wordt dit probleem opgelost. Een sociaal intranet is niet enkel een communicatiemiddel, het zorgt voor meer efficiëntie in je organisatie.

Ben je benieuwd wat een sociaal intranet je oplevert? Schrijf je dan gratis in voor het webinar ‘Een sociaal intranet anno 2017’ dat intranetexperts Jeroen en Michaël van Netvlies op donderdag 9 februari om 11:00 organiseren. Ondersteund met praktijkcases en voorbeelden praten we je in een klein uurtje bij. Uiteraard beantwoorden we je vragen ook tijdens de sessie.

Meld je hier gratis aan voor dit webinar


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel