Flickr steeds vaker ingezet als advertentiemedium

20 februari 2006, 15:02

Ik zie het steeds vaker: als diashow vermomde advertenties op Flickr. En ik vind ‘t niet eens zo’n gek idee; je kunt er immers lekker meer (beeld-) informatie in kwijt, en het is nog gratis ook.

Carl Mangold
Video Advertising & Content Producer bij Carl Mangold

Carl Mangold produceert video advertising en -content voor online marketing, van concept tot en met oplevering. Én realiseert en optimaliseert het bereik ervan, op basis van in overleg gedefinieerde KPI's. “People around the world are now watching 1.000.000.000 hours of Youtube’s incredible content every single day!” (Cristos Goodrow, Youtube) “We move towards a world where video is at the heart of all our services” (Mark Zuckerberg, 27 juli 2016) “Video is where all of media is headed right now. There is no more valuable piece of property or entity then video in the world of media at all.” (Casey Neistat, 6 sept. 2016)

Categorie
Tags

4 Reacties

    Peter Luit

    Tja, het zal niet de bedoeling zijn, anders hadden ze er zelf wel een ‘verdienmodel’ achter gezet. Kijk maar eens naar het dilemma van commerciële weblogs achter web-log.nl. Is ook puur bedoeld voor consumenten.

    Peter Luit


    20 februari 2006 om 15:59

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!