Coca-Cola zoekt zijn waarden via interne weblog

       @marcoderksen    11016 x bekeken

Coca-Cola zoekt zijn waarden via interne weblogBriskmagazine: Coca-Cola voert deze week een fascinerend experiment uit. ‘s Werelds bekendste frisdrankenproducent probeert via een wereldwijd employee blog zijn cultuur beschreven te krijgen. De 55.000 werknemers van het concern is gevraagd deze week via de interne weblog hun visie te geven op de waarden van het bedrijf. Wat moeten we doen, wat willen we uitstralen? En wat niet? “Alleen als duidelijk is waar we als Coca-Cola voor staan, kunnen we tot de meest gerespecteerde bedrijven ter wereld behoren”, zegt Orlando Ashford, hoofd Human Resources van Coca-Cola in Atlanta. “En dat is nodig als we het bekendste merk ter wereld willen blijven”.

Inderdaad een fascinerend experiment en opmerkelijk dat ik hierover op de internationale blogs nog niets over heb gelezen. Ben benieuwd naar de bron van Briskmagazine!

0

Gepost in: Social media marketing, Online PR & Branding , bloggen

2 Reacties

Marco, bron is coca cola zelf. Alex Ruitenbeek (.(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)) is net terug uit Atlanta, waar hij Orlando Ashford persoonlijk sprak.

geplaatst op om 15:41 uur

Aha, dat verklaart een hoop. Dank voor de update!

geplaatst op om 15:58 uur

Plaats een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

  • Maximaal 5000 karakters. Basis HTML tags zoals <a> zijn toegestaan.

  • Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.