iPhone app: Even Apeldoorn Bellen

6 maart 2009, 11:31

Niet alle app’s voor de iPhone komen in de Apple store. Ook deze ‘Even Apeldoorn Bellen’ app van ICEMOBILE niet. Een stukje toelichting van Apple: “Het breken van het glas en het laten vallen van de icoontjes is verwarrend voor Iphone gebruikers”. Wat een onzin, dit is toch leuk!

11 Reacties

    Peter

    Wij hadden deze week de primeur van de Web App versie op ons iPhone Portal: iphone.mobielnieuwsnet.nl

    De campagne is tijdelijk opgeschort. We hebben wel screencaptures gemaakt van de Web Applicatie.

    Ze zijn te zien op onze iPhone website.


    6 maart 2009 om 12:17
    justastranger

    Gave app!! Beter zetten ze hem op Cydia of Installer zodat jailbroken Iphones hem toch te pakken kunnen krijgen!


    6 maart 2009 om 12:39
    Koen Roumen

    Apple’s goedkeuringsbeleid voor de App Store lijkt gebaseerd op pure willekeur. Er zijn genoeg controversiele applicaties in de App Store te vinden en dan komen dit soort, naar mijn mening grappige, applicaties er niet door. Raar hoor.


    6 maart 2009 om 13:18
    Ron

    Zo leuk is ie ook weer niet.


    6 maart 2009 om 13:18
    justastranger

    Ik vind het wel jammer dat Apple denkt dat de gemiddelde gebruiker van een Iphone een enorme domoor is. 🙁


    6 maart 2009 om 13:20
    jOHN

    Erg leuk!!!

    Zet hem op Installer of Cydia dan kunnen in ieder geval de unlocked phones de app gebruiken.


    6 maart 2009 om 13:48
    Ron

    Jongens, het is een ordinaire commercial, geen flauwe grap. Ik snap een kotsapplicatie, ik snap een scheetapplicatie, ik snap eenboerapplicatie, ik snap niet een filmpje (want dat is het in feite, na de krak heb je geen enkele invloed meer) dat eindigt met een pay off. Ik dacht dat ze bij Icemobile wel slimmer waren.Niet alles is een kantine vol marketeers.


    6 maart 2009 om 17:07
    Oli4000

    @Mark de Bruin

    Moet je me toch even uitleggen. Ik zie de overeenkomst in het geheel niet. De HEMA-viral had meer weg van de uiterst geniale “The Cog” commercial van Honda, waarvoor de makers 600+ takes nodig hadden om een Goldberg-machine van auto-onderdelen te filmen.


    9 maart 2009 om 14:59
    Hans Schepers

    Het is zooo 2008 om regie te voeren over wat mensen leuk horen te vinden..


    10 maart 2009 om 07:03
    Peter

    En natuurlijk op het grootste iPhone portal (startpagina) van Nederland:

    iphone.mobielnieuwsnet.nl


    13 maart 2009 om 16:36

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!