Virtuele etalage in de Bijenkorf

14 augustus 2006, 06:30

Vanaf vandaag tot maandag 28 augustus is er in de Bijenkorf een virtuele etalage ingericht van jeansmerk Lee. Lee vertaalt de ‘Lee Makes History-campagne naar de winkelstraat. De hoeketalage op de Dam is door CityScape Media getransformeerd in een virtuele wereld waarin niets is wat het lijkt. Met projectie veranderen gewone mensen in superheroes, uiteraard gekleed in Lee jeans. De holografische projectie maakt het mogelijk om mensen, producten of andere voorwerpen op levensgroot formaat te projecteren. Door projectietechnieken lijkt het voorwerp of de persoon in de ruimte te zweven, wat voor zeer spectaculaire effecten zorgt. Check deze posting om een idee te krijgen van dergelijke promoties.

Erik van Roekel
Product Owner Chatbot bij ING

Marketingprofessional met ruime ervaring in diverse internetprojecten in de financiële dienstverlening. Passie voor social media en internet in het algemeen. Stond aan de wieg van het ING Webcare Team in 2009 en gaf er 1,5 jaar leiding aan. Was daarna één van de drivers van de social media strategie voor ING Nederland in 2012 resulterend in een nummer 1 notering in de Social Media Monitor van Social Embassy. Werkzaam geweest bij Corporate Communications van ING Groep en van daaruit betrokken bij social media op internationaal niveau. Momenteel Product owner chatbot bij ING. Blogt op persoonlijke titel bij Marketingfacts en van 2004-2014 ook op de achtergrond actief geweest voor Marketingfacts o.a. bij de techniek en de redactie.

Categorie
Tags

6 Reacties

    ErwinVanLun

    Cool! Welke Amsterdam maakt even een fimpje?


    21 augustus 2006 om 13:39
    ErwinVanLun

    Welke Amsterdammer maakt even een filmpje, bedoelde ik 🙂


    21 augustus 2006 om 13:40
    Paul van Veenendaal

    Ben morgen in Amsterdam. Ga dan effe een kijkje nemen 😉


    21 augustus 2006 om 14:03
    Paul van Veenendaal

    Vandaag ben ik er langs gekomen, maar overdag is het nauwelijks te zien! Ramen reflecteren te veel licht. Veel mensen liepen er straal voorbij. Heeft alleen effect bij bewolking of avond.


    27 augustus 2006 om 19:00
    ErwinVanLun

    Cool. Tx!


    4 september 2006 om 11:25

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!